Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Juz pisalem o tym ale po przerwie technicznej gdzies temat wcielo.Pytanie Dlaczego u mnie nie swieci kontrolka nie zapietych pasow na desce rozdzielczej.Kabelek zolty od zapiec jest podlaczony do niebieskiej kostki pod fotelem,napinacze nie wystrzelone.Gdzie szukac przyczyny?.Brak bylo tez sygnalu alarmu i okazalo sie ze nie bylo przekaznika moze i w tym przypadku tez czegos brakuje.prosze o podpowiedz
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Lis 19, 2010 17:10, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Paź 14, 2010 18:10 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Musisz sprawdzić czy masz kabelek trzeci, ten z czarną kostką obok żółtego: http://www.deadgooey.co.u...s/seats_049.JPG . Jak nie masz to przyda się RAVE i schematy elektryczne - można samemu zainstalować kabelek, nie powinno potrzebować sesji T4. Napinacze oczywiście musisz dokupić.
Sprawdź czy linka automatycznej regulacji wysokości pasa jest zahaczona za haczyk pod siedzeniem. Jak nie – to też może powodować słabe zwijanie się. Linkę znajdziesz przy wylocie powietrza.
Sprawdź czy linka automatycznej regulacji wysokości pasa jest zahaczona za haczyk pod siedzeniem. Jak nie – to też może powodować słabe zwijanie się. Linkę znajdziesz przy wylocie powietrza.
Poza tym jak się wypina to lubi zmienić miejsce pobytu na słupku i poza jej zahaczeniem do fotela trzeba ją ułożyć na swoje miejsce w słupku i wtedy przestaje blokować pasy. Sam tak miałem
Wczoraj zabrałem się za mój pas bezpieczeństwa i przyczyny były dwie:
-pierwsza tak jak mówicie linka pod siedzeniem się wypięła i na słupku pancerz nie był na swoim miejscu.
-druga przyczyna to sprężyna była wyczepiona z jednej strony i zwijała pas do pewnego momentu.
Więc pas jest naprawiony ,ale
coś mnie podkusiło chciałem zobaczyć jak wygląda druga strona całego mechanizmu i...
coś mi wypadło mały biały element którego nie jestem pewien jak i gdzie powinien się znajdować.
sam pas działa jak należy blokuje się przy gwałtownym szarpnięciu no ale do czegoś to służy -ktoś może wie do czego???
Mam taki kłopot. Jakiś czas temu pas kierowcy przestał mi się do końca zwijać. Sprawdziłem linkę pod fotelem i jest zaczepiona. Kupiłem pas z anglika i go wymieniłem i dalej jest to samo - pas się nie zwija do końca. Nigdzie nie widać, żeby pas się blokował.
Nie jestem pewien ale chyba na forum nie ma auta z sygnalizacja zapiętych pasów
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum