Witam,
wczoraj nabyliśmy z małżonką Rovera 25 1.4 z 2000r. ze śliczną kremową tapicerką i z sekwencyjną instalacją LPG.... w sumie potrzebowaliśmy drugiego auta i zadecydowała cena/rocznik/wyposażenie.... no i Honda pod maską oraz przednie lampy
Mam nadzieję, że znajdę gdzieś na forum manual - instrukcję serwisową, czy fiszki oraz inne ogólnie przydatne "wydawnictwa serwisowe".
Uporam się z nawiewem działającym tylko w położeniu pokrętła na 4, latającą dźwignią wycieraczek, nieskładającym się fotelem kierowcy i będę chciał znaleźć kilka odpowiedzi np.
- czy auto posiada pełną instalację elektryczną np. do halogenów
- czy podłączał ktoś DRL (drogowe na 30%) z wyłączeniem po zaciągnięciu ręcznego
...
Przeglądałem listę użytkowników i z Białej Podlaskiej chyba tylko PawelLuc jest "aktywny" ? Pozdrawiam przy okazji !
A teraz kilka słów o sobie.
Moja bytność na forach podyktowana jest szybkim dostępem do specjalistycznych informacji. Zaczęło się od forum www.retromtb.pl po nabyciu ramy ze stopu magnezu z 1992r. i dzięki forum postawiłem rower na Shimano Deore DX też z 92r. a po 3 latach pojawił się "bliźniak" i tu pochwalę się obrazkami:
Od ponad 2 lat jestem na forum www.chrysler300.pl - bo o ile europejskie konstrukcje są ogólnie znane to te zza wielkiej wody czasem nie pasują do utartego schematu. Poniżej auto, które znam na wylot, z wolnossącą V6 o mocy 252KM i myślę, że rozpracowanie R25 nastapi zdecydowanie szybciej.
_________________ roverzysta
SPAMU¦
Wysłany: Wto Paź 23, 2012 21:00 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Swoją drogą, to fajne roWerki, ale i tak czekamy jeszcze na zdjęcia RoVerka
Co do instalacji pod halogeny, to wydaje mi się, że powinna być.
U mnie np. jest instalacja pod lusterka elektryczne mimo, iż ich nie posiadam (ale w najbliższym czasie najprawdopodobniej się pojawią
I jest to silnik który ze względu na nietypową konstrukcję z aluminium LM25 pewnie Cię jeszcze zaskoczy
btw. to cholernie drogi stop, używany jedynie do produkcji silników Aston Martin i AMG. A sam silnik z Twojego Roverka (tyle że po tuningu i w wersji 1.8) był w Lotusie Elise.
silnik który ze względu na nietypową konstrukcję z aluminium LM25 pewnie Cię jeszcze zaskoczy
No tak K, to nie wiem czemu "znawcy" tematu twierdzą, że to Honda... Mniejsza o to - oby się wkręcał na obroty
Naprawiłem dzisiaj nawiew, na szybko strzeliłem fotkę i z tego wszystkiego zapomniałem sprawdzić, czy lusterka są podgrzewane
Jeszcze parę drobiazgów zostało, a jutro olej, płyny i zastanawiam się jeszcze nad rozrządem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum