Forum Klubu ROVERki.pl :: Karwatma R620
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Karwatma R620
Autor Wiadomość
Karwatma 



Dołączył: 13 Lut 2005
Posty: 96



Wysłany: Nie Mar 17, 2013 16:11   Karwatma R620

Taki maly projekt . silnik z civica b18c4

[ Dodano: Nie Mar 17, 2013 16:11 ]
dalszy ciag
Ostatnio zmieniony przez Karwatma Nie Mar 17, 2013 16:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Mar 17, 2013 16:11   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Pawkaz 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 1664
Skąd: Warszawa

Rover 600

Wysłany: Nie Mar 17, 2013 16:20   

Jak dla mnie wnętrze pierwsza klasa <ok>
Jakie audio tam siedzi ?
_________________
Był R 216 Gti, później R 600 SDI, a teraz Opel Vectra C :D
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Mar 17, 2013 16:24   

Moderator greg-si informuje

Uwaga! Ten temat zostanie usunięty jeśli autor nie poprawi jego nazwy i treści.
Na tym forum obowiązują ściśle określone zasady nazewnictwa tematów.
Proszę niezwłocznie zapoznać się z tym tematem
Aby zmienić nazwę tematu, autor musi w pierwszym poście użyć funkcji
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Ostatnio zmieniony przez greg-si Nie Mar 17, 2013 16:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Mar 17, 2013 16:24   

Widać że wykonanie pod względem estetycznym super. Sam wszystko robiłeś?
Sprzęt jak sprzęt, zależy co kto chce. Typowa demówka, ciekawe jak gra. Czemu oparłeś się o produkty Rainbow`a?
Hammery w bagażniku nie mają za małego portu BR?
Czym podyktowana jest taka ilość głośników w drzwiach przednich?
Jak podzieliłeś pasmo między wszystkimi głośnikami?
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Mar 17, 2013 16:27   

Fajnie obszyte są drzwi ile takie coś kosztuje :D To cale audio jak dla mnie zbędne :wink:

Fajny pomysł z tym wyświetlaczem na środku deski i ładnie się prezentuje auto :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Karwatma 



Dołączył: 13 Lut 2005
Posty: 96



Wysłany: Nie Mar 17, 2013 16:37   

Tyle pytań naraz:)

Gra czysto to najważniejsze . MIalo byc wszsytko alpine ale Rainbow mial ciut tansze wzmaczniacze(porównywalne parametry co alpine) a glosniki juz te same co wzmacniacze chcialem . PAsma masz przez zwrotnice w kazdych drzwiach potem leca do wzmacniaczy a potem jak sie niemyle steruje wszytkim procesor dzwieku alpine .








greg-si napisał/a:
Widać że wykonanie pod względem estetycznym super.
Sprzęt jak sprzęt, zależy co kto chce. Typowa demówka, ciekawe jak gra. Czemu oparłeś się o produkty Rainbow`a?
Hammery w bagażniku nie mają za małego portu BR?
Czym podyktowana jest taka ilość głośników w drzwiach przednich?
Jak podzieliłeś pasmo między wszystkimi głośnikami?


[ Dodano: Nie Mar 17, 2013 16:30 ]
Remigiusz. Niestey za duzo i dlatego R75 musi poczekac na przeróbki:)



Remigiusz napisał/a:
Fajnie obszyte są drzwi ile takie coś kosztuje :D To cale audio jak dla mnie zbędne :wink:

Fajny pomysł z tym wyświetlaczem na środku deski i ładnie się prezentuje auto :mrgreen:


[ Dodano: Nie Mar 17, 2013 16:32 ]
nie:) pomagala firma Clear-Sound


greg-si napisał/a:
Sam wszystko robiłeś?


[ Dodano: Nie Mar 17, 2013 16:37 ]
Reszta fotek tu :

http://clear-sound.pl/gal...vip-1-rover-600

JAkby wypisac jakie tam audio siedzi to ze 4 strony:) ogolnie wszystko co alpine daje to jest . Od zmieniarki DVD po nawigacje dosłownie wszystko . Mialo to byc takie prywatne democar.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Mar 17, 2013 16:40   

Robiłeś to sam czy dawałeś komuś do obszycia :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Karwatma 



Dołączył: 13 Lut 2005
Posty: 96



Wysłany: Nie Mar 17, 2013 16:46   

Kolegi ojciec robil skore cala wlasnie w tej firmie co pisalem wczesniej.




Remigiusz napisał/a:
Robiłeś to sam czy dawałeś komuś do obszycia :wink:


[ Dodano: Nie Mar 17, 2013 16:46 ]
teraz wiekszosc znajomych jak widzieli co kupilem 4 dni temu ( R75 ) to mowie przekladaj wszystko z r600 do r75 bo ladniejszy . No R75 ma cos w sobie ale to bardziej limuzyna i tam planuje cos nie az tak z rozmachem:)
 
 
Wojtek88 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 21 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Nie Mar 17, 2013 20:38   

'to to jest to" ?



:P
_________________
Roverlution
 
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Nie Mar 17, 2013 20:40   

wszystko fajnie tylko po co zmieniałeś ten przód na accorda? :(
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
Karwatma 



Dołączył: 13 Lut 2005
Posty: 96



Wysłany: Nie Mar 17, 2013 21:21   

tiaaa to ja:)

A czemu przod inny bo chcialem miec cos unikatowego:)

[ Dodano: Nie Mar 17, 2013 21:21 ]
to byl spontan jezeli chodzi o wybor przodu ktos mi przyniosl kiedys lampy soczewki od accorda i tak z nudów sie zaczelo:) Jeszcze tylko przymierze się do turbo i auto będzie skończone. JAk tak miedzy Roverami a Hondami się przestawiam wiec nie gniewajcie sie ze pare rzeczy z Hondy :) Jeden z nastepnych projektow to honda by byla rownowaga:)
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Nie Mar 17, 2013 22:28   

A fotkę spod maski R600 możesz wrzucić ??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Karwatma 



Dołączył: 13 Lut 2005
Posty: 96



Wysłany: Nie Mar 17, 2013 22:43   

Postaram sie we wtorek bo nowe fotki mam w pracy a na L4 jestem:)
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Mar 18, 2013 07:42   

nie lepiej bylo h22? mało niuta z b18 do dość ciężkiej budy 600 :/
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Karwatma 



Dołączył: 13 Lut 2005
Posty: 96



Wysłany: Pon Mar 18, 2013 09:05   

To mialo byc tak ze wsadze b18c4 i dam glowice z c6(integra) i potem turbo a ze mam dostep do czesc kutych itp do b18 to juz tak zostalo. Ale juz do Preludy h22 bedzie:)




Markzo napisał/a:
nie lepiej bylo h22? mało niuta z b18 do dość ciężkiej budy 600 :/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink