Wysłany: Nie Paź 14, 2012 16:30 [rover 220 sdi] zawór egr jak ma byc?
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
Witam, jest wiele postow, ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. W moim roverku zregenerowalem turbine. Zawór EGR połączony jest ze sterowaniem wezykiem gumowym, wtedy auto wogóle nie ma mocy, brak mocy do ruszenia kopci itd. Natomiast po odlaczeniu rusza bez problemu, nie kokopci, dobrze wchodzi na obroty, co to oznacza, i czy tak można jeździć? Dzięki za odpowiedź.
SPAMU¦
Wysłany: Nie Paź 14, 2012 16:30 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Czy to oznacza EGR jest zepsuty, EGR był testowany ciśnieniem przy regeneracji turbiny, i był ok, może ten sterownik jest wadliwy? Czyli jeździmy tak jak jest, a co się dzieje czy jakieś inne elementy mogą ulec uszkodzeniu? Czy to ma wpływ na zużycie paliwa?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum