Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Jakie są skutki jazdy z odpiętym przepływomierzem ? Musiałem go odpiąć, ponieważ auto miało muła, teraz jak ręką odjął. Spalanie mam nawet ciut niższe niż z podłączonym.
Od rana auto jeździło normalnie, miało kopa itd teraz wieczorem jak depnąłem porządnie to za mną czarna chmura dymu i mulił się. Czy to normalne jest jak przepływka jest odpięta ?
Na dniach zamówię nowa przepływkę
SPAMU¦
Wysłany: Pią Wrz 18, 2015 20:00 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Z odpiętą przepływką powinien jeździć tak jak z prawidłową. Może ciut więcej palić i delikatnie kopcić. Czy te wszystkie Twoje problemy są po wymianie termostatu ? Nie wyciągałeś rury od przepływki do turbiny?
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Wyciągałem rurę od przepływki ale ją założyłem. Takie dymienie pojawiło się dopiero wczoraj i nie ciągnie tak jak wcześniej. Może to dlatego że zatankowałem wczoraj na LUKOIL ?
A guma nie spadła? Często jak zdejmujesz rure, to uszczelka spada i przy braku wprawy i znajomości tematu założysz element, a o spadnięciu gumy dowiesz się, jak odjedziesz z miejsca
A jak tam jest dobrze to śledź trasę rurek od IC jak sugeruje longer86.
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum