Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75]PROBLEM Z WSKAZNIKIEM PALIWA?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75]PROBLEM Z WSKAZNIKIEM PALIWA?
Autor Wiadomość
leszek_1982 



Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 45
Skąd: Kraków



  Wysłany: Sro Paź 31, 2012 09:34   [R75]PROBLEM Z WSKAZNIKIEM PALIWA?
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001

Witam,
Wiem , że temat ten był kilka razy opisany, ale nie do końca rozumiem niektórych rzeczy.
Chcę się wybrać w trasę i mam pytanko odnośnie stanu paliwa w baku. Mam prawdobodonie problem z pompką w baku i problem z odpaleniem przy wskazaniu 1/4 paliwa w baku. Jesli wskazuje 1/4 paliwa w baku tzn, ze nie ma paliwa w baku i jest bledne wskaanie, czy jest paliwo (1/4 baku-okolo 15litrow) ale jest za mało i pompka w baku nie zadziała przy tak małej ilości paliwa. Zakladajac, ze pomka w baku jest uszkodzona, czy jesli zatankuje np.40l, to odpali normalnie i po wypaleniu roznicy czyli 25l auto stanie czy normalnie dopali do 0l zakladajc ze auto bedzie caly czas odpalone?
Wiem, ze najlepiej zatankowac do pelna i utrzymywac poziom conajmniej 1/4 baku z zapasem odpowiednim, ale chciałbym wiedziec jak to jest dokalnie, bo paliwko jest dosyc drogie:)
Pozdrawiam
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Paź 31, 2012 09:34   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Sro Paź 31, 2012 10:21   

leszek_1982 napisał/a:
Jesli wskazuje 1/4 paliwa w baku tzn, ze nie ma paliwa w baku i jest bledne wskaanie, czy jest paliwo (1/4 baku-okolo 15litrow) ale jest za mało i pompka w baku nie zadziała przy tak małej ilości paliwa.
Dokładnie.
leszek_1982 napisał/a:
Zakladajac, ze pomka w baku jest uszkodzona, czy jesli zatankuje np.40l, to odpali normalnie i po wypaleniu roznicy czyli 25l auto stanie czy normalnie dopali do 0l zakladajc ze auto bedzie caly czas odpalone?
Tego nikt nie wie jak zachowa się komputer w związku z ciśnieniem paliwa i jakie utrzyma jedna pomka.
leszek_1982 napisał/a:
Wiem, ze najlepiej zatankowac do pelna i utrzymywac poziom conajmniej 1/4 baku z zapasem odpowiednim, ale chciałbym wiedziec jak to jest dokalnie, bo paliwko jest dosyc drogie:)
Sprzedaj auto - serio. Jak nie masz kasy na wymianę pompki i paliwo to chyba bez sensu trzymać samochód.
 
 
leszek_1982 



Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 45
Skąd: Kraków



Wysłany: Sro Paź 31, 2012 10:38   

Hehehe
Dokladnie?
1)Jesli wskazuje 1/4 paliwa w baku tzn, ze nie ma paliwa w baku i jest bledne wskaanie,
2)czy jest paliwo (1/4 baku-okolo 15litrow) ale jest za mało i pompka w baku nie zadziała przy tak małej ilości paliwa.
Wiesz Apples już od dłuzszego czasu mam sporo wydatków związanych z tym samochodem, 300-500zł miesięcznie, i jak jedno naprawie to znowu się cos pojawia, miesiąc w miesiąc-akurat tego mogę byc pewien, i nie chodzi o biadolenie i użalanie się z mojej strony. Wiem, że nie jest to nowy samochód, że ma swoje dolegliwości, ale w tym miesiącu już 650zł poszło, i niestety muszę zwracać na to uwagę:(
Dzięki za odpowiedż, ewentualnie czekam na na jakieś sugestie.
Pozdrawiam
 
 
dukat11 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 1449
Skąd: Trójmiasto

Rover 75

Wysłany: Sro Paź 31, 2012 11:20   

leszek_1982, Pompa w baku pompuje między komorami do takiej niecki w zbiorniku z której jest zasysane paliwo przez pompkę pod maską. Jeśli ona pada to po d... dostaje pompa pod maską i poprzez zasysanie powietrza się zaciera/dostaje luzów. Jesli auto jedzie nie przerwanie przy 1/4 zbiornika to przy padniętej pompie w baku, zależnie od liczby zakrętów, pochylenia drogi ilości hamowań itd stanie albo nie. Ja jeżdziłem jakiś czas z padniętą pompą w baku ale dbałem o min 1/2 zbiornika. Przy okolicy 1/4 jest duże ryzyko, że staniesz a i pompa pod maską może szybko paść.
_________________
Pozdr.
Dukat11
 
 
leszek_1982 



Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 45
Skąd: Kraków



Wysłany: Sro Paź 31, 2012 11:43   

Własnie o to Mi chodzi, poniewaz nie wiem od jak dawna jest problem z tą pompką (bynajmniej po przeczytaniu postów na forum ona jest na celowniku), zauwazone przeze mnie pierwsze oznaki nieprawidłowego stanu poziomu paliwa to jakies 2 tygodnie wstecz. Niestety nie mam czasu na jakiekolwiek naprawy itp. poniewaz dzisiaj jadę w trase około 400km i nie chciałbym mieć z tego powodu niespodzianek:)
Dlatego chyba trzeba zalać pod korek i miec nadzieje, że pompka pod maska wytrzyma:(
 
 
dukat11 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 1449
Skąd: Trójmiasto

Rover 75

Wysłany: Sro Paź 31, 2012 16:04   

leszek_1982, u mnie po prostu zaczynała terkotać jak już dostawała powietrze
_________________
Pozdr.
Dukat11
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Problem ze wskaźnikiem paliwa
piotrek78z Rover serii 75, MG ZT 18 Pon Lut 27, 2012 20:10
dawidoooffff
Brak nowych postów [R75] Problem ze wskaźnikiem paliwa
poti Rover serii 75, MG ZT 3 Sro Maj 21, 2008 14:51
piter34
Brak nowych postów [R75] przebieg 999 999 + problem ze wskaźnikiem paliwa
Jahorau Rover serii 75, MG ZT 9 Sro Cze 01, 2016 15:49
MaReK
Brak nowych postów [R75] Czy coś nie tak z wskaźnikiem paliwa?
Barthas Rover serii 75, MG ZT 2 Pią Maj 22, 2009 08:34
sknerko
Brak nowych postów [MGZT-T] problem z wskaznikiem sredniego spalania
DADIX Rover serii 75, MG ZT 12 Wto Paź 04, 2011 13:44
SeniorA



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink