Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400]Bujanie auta
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R400]Bujanie auta
Autor Wiadomość
kezmanq 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 459
Skąd: Wrocław/Wieluń



  Wysłany: Wto Paź 23, 2012 17:11   [R400]Bujanie auta
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1999

Mam problem z R albo może tak musi byc nie wiem. Otóż czuję każdą dziurę w aucie, progi zwalniające to tragedia całym autem buja jakby zamiast amorków były druty ;/ Przed zakupem byłem na stacji diagnostycznej wszystkie amory powyżej 76% Gdzie jest problem ? Albo czy on już tak po prostu ma ?
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Paź 23, 2012 17:11   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1525
Skąd: Lublin



Wysłany: Wto Paź 23, 2012 17:29   

Sprawdz amortyzatory.
Tylko nie na takim pożal się Boże teście na stacji diagnostycznej.
Tam nawet druty dostaną 69%.
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Wto Paź 23, 2012 17:33   

taki maly samodfzielny test. stan przed samochodem i z calej siely wdus mu maske ku ziemi. jesli odbije raz i sie zatrzyma u gory to amory w miare ok, jak przed powrotem do pierwotnej pozycji bedzie sie bujal jak ...................(kazdy sobie cos dopowie) to amory slabe
 
 
 
kezmanq 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 459
Skąd: Wrocław/Wieluń



Wysłany: Wto Paź 23, 2012 19:44   

ok zaraz sprawdzę, tak w ogóle to R jest bardzo nisko każdy ( dosłownie każdy) krawężnik to tarcie tymi oczkami od holowania. Raz prześwit pomiędzy oponą a rantem to "dwa palce" a raz 4-5 :???:
 
 
 
arczi83 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 310
Skąd: Kraków



Wysłany: Wto Paź 23, 2012 21:44   

kezmanq napisał/a:
tak w ogóle to R jest bardzo nisko każdy ( dosłownie każdy)

To nie widziałeś chyba niskich R :mrgreen:
 
 
kezmanq 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 459
Skąd: Wrocław/Wieluń



Wysłany: Sro Paź 24, 2012 00:57   

a więc prawy amor wygląda ok za to lewego nie idzie w ogóle "dobić" po prostu drut :neutral:
 
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Sro Paź 24, 2012 09:14   

arczi83 napisał/a:
kezmanq napisał/a:
tak w ogóle to R jest bardzo nisko każdy ( dosłownie każdy)

To nie widziałeś chyba niskich R :mrgreen:


i jak zwykle ktos zapomnial o przecinku i zmienilo to sens wypowiedzi
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Paź 24, 2012 11:16   

kezmanq napisał/a:
ok zaraz sprawdzę, tak w ogóle to R jest bardzo nisko każdy ( dosłownie każdy) krawężnik to tarcie tymi oczkami od holowania.


Tez tak uważam ze te R są za niskie :neutral:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1525
Skąd: Lublin



Wysłany: Sro Paź 24, 2012 14:41   

Ja też tymi oczkami nie raz przytarłem.
Teraz mam uraz do krawężników :)

Choć nie uważam że R jest przesadnie niski. Nie odbiega od innych aut, w zimie radzi sobie dobrze.
 
 
brkzzz 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 10 Mar 2012
Posty: 815

Rover 200

Wysłany: Sro Paź 24, 2012 16:12   

kezmanq, jakie masz ciśnienie w oponach?
_________________
Pozdrawiam,
Adam
 
 
kezmanq 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 459
Skąd: Wrocław/Wieluń



Wysłany: Sro Paź 24, 2012 16:31   

~2.3
 
 
 
brkzzz 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 10 Mar 2012
Posty: 815

Rover 200

Wysłany: Sro Paź 24, 2012 17:56   

Proponuję spuszczenie tyłu do 2.1, a przodu do 2.1 lub 2.2 i porównanie odczuć :]
Mi jak na wiosnę wulkanizator zmienił zimówki na alu i (niewiadomo dlaczego) napompował do 2.5 bara, to myślałem, że mam całe zawieszenie do roboty...
_________________
Pozdrawiam,
Adam
 
 
kezmanq 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 459
Skąd: Wrocław/Wieluń



Wysłany: Sro Paź 24, 2012 18:00   

tylko tak jak mówię, lewego amorka nie idzie w ogóle bujnąć ( po po prostu drut ).
 
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Sro Paź 24, 2012 18:10   

brkzzz napisał/a:
Proponuję spuszczenie tyłu do 2.1, a przodu do 2.1 lub 2.2 i porównanie odczuć :]

a u mnie chyba komus sie nudzilo w nocy na osiedlu i rano pojechalem z 1,5 bo nie zauwazylem, na powrot machnalem 2,3 i powiem Ci ze niewielka roznice odczulem. dodam ze mam profil 45

[ Dodano: Sro Paź 24, 2012 18:10 ]
sorry machnalem 2,4 bo przeszlo mi przez mysl ze uchodzi
 
 
 
brkzzz 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 10 Mar 2012
Posty: 815

Rover 200

Wysłany: Sro Paź 24, 2012 22:12   

Mnie różnicę między 2.1 i 2.3 bara ciężko wyczuć w jeździe, ale na progach zwalniających już tak :]
Była o nich mowa w wątku, dlatego wspomniałem o ciśnieniu.
_________________
Pozdrawiam,
Adam
 
 
kezmanq 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 459
Skąd: Wrocław/Wieluń



Wysłany: Pią Lis 02, 2012 22:31   

wymiana amorków rozwiązała sprawę :mrgreen:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 414Si] Slimak w liczniku bujanie się wskazówki Rozbiórka
borsi Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Czw Lip 16, 2009 12:22
Mix
Brak nowych postów [R400] Nabłyszczacz do auta
baki-79 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Nie Kwi 19, 2009 21:39
TomC
Brak nowych postów [R400 1.6 Si '96] Przegląd auta w Krakowie
My_LastYear Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Nie Paź 25, 2009 18:23
ciacho4
Brak nowych postów [R400] Stan auta inny niż wgł VIN
ascaris Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Sro Wrz 24, 2008 14:40
ericson
Brak nowych postów [R400] Szarpanie auta, może to wina sprzęgła?
inox Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Wto Sie 12, 2008 20:02
Gość



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink