- ściągasz koło
- ściągasz tzw. DRUM (osłona/bęben) - jeżeli nie chce zejść postukać młotkiem jeżeli dalej nic to dwie śruby chyba ósemki i podobnie jak w przypadku ściągania tarcz przednich = kręcimy aż zejdzie.
- czyścisz bęben - róg od wewnątrz (ja użyłem szlifierki) wydmuchać psiknąć do czyszczenia klocków i tarcz
- sprawdzasz - działanie sprężyn, tłoczka(jeżeli cieknie to wymiana), klocki (jeżeli nie ma to wymiana)
- czyścisz sprężonym powietrzem, psikasz na klocki specyfikiem do czyszczenia klocków i tarcz.
- skręcasz i gotowe.
Wymiana sprężyn tłoczka i klocków znajdziesz po necie = youtube.
Wpisz - Rear Brake Drum albo coś podobnego.
Nie wymieniaj w sobotę po południu bo nie kupisz nic i będzie lipa aż do poniedziałku.
Jeżeli chodzi o wymiane tyłu to tłoczek delikatnie wkrecasz i to tez nie na maksa tylko tyle ile zeby wszedł na klocki bo jesli wkrecisz za mocno (za duzo) to bedziesz miał problem z recznym hamulcem ponieważ tłoczek sie sam nie odkreci bo blokuje wystajacy element na klocku , wiem cos na temat bo sam sie z tym meczyłem miesiąc temu tylko ja dodatkowo tarcze wymieniałem wrazie pytan śmiało pisz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum