Wysłany: Czw Kwi 30, 2009 20:22 Oficjalnie mogę się z Wami wszystkim przywitać
Wreszcie po wielu poszukiwaniach i przejechaniu ponad 1600km w nadziei na kupno wymarzonego Roverka dziś udało mi się sfinalizować zakup.
Więc witam Was wszystkich serdecznie do zobaczenia na spotach
Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Czw Kwi 30, 2009 20:22 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
No to jeszcze raz gratuluje i mam nadzieje ze dasz sie namówić na tego spota w Sielskiej Masz wprawdzie około 100km, ale mam nadzieje uda mi się Ciebie zbałamucić
heheh mrd ale nie musisz mnie bałamucić wcale ja chętnie pojawie sie na spocie i bez tego a wcale tak daleko nie mam ok 80km więc loozik. Jak tylko Roverek będzie gotów ruszyć w trasę - będę na pewno
- rejestracja
- ubezpiecznie
- wymiana rozrzadu
- wymiany plynow eksploatacyjnych (olej, chlodniczy)
- wymiany filtrow: oleju, paliwa, powietrza i kabinowego od klimy.
- sprawdzenia stanu zawieszenia: amortyzatory, koncowki drazkow, laczniki
- sprawdzenie/wymiana wyciaraczek szyb
- sprawdzenie/naprawa swiatla stopu
- sprawdzenie/naprawa spryskiwacza z tylu
w celu upiekrzenia to w srodku:
- obszycie/wymiana kierownicy bo ta juz styrana lekko
- mieszek nie widze, ale pewnie dzieli los kierownicy
- plastikowa listwa imitujaca drewno na zdjeciu wyglada jakby miala pekniecia
- chromowane ringi na zegary i ew. na pokretla (kto co lubi)
w celu upiekrzenia z zewnatrz:
- proba starannego spasowania zderzaka przedniego
- polerka lakieru w okolicach progow
- felgi alu
No To tak to co ja bym zmienil gdybym mial duzo pieniedzy i taki samochod
A tak to calkiem spoko wozik i stan jak na 97 rok. Przynajmniej ze zdjec.
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
MaReK wiem że troche pracy mnie czeka nie mówię że nie
Po niedzieli chcę dać go do mechanika na wymanę rozrządu, płynów itd...
Z rejestracją wczoraj już nie zdążyłam, ale we wtorek będę to załatwiać.
Co do kierownicy to mam już inną na wymiane ale nie zdążyłam tego zrobić, mieszek jak już zauważyłeś też hehe kupię nowy tak samo jak dywaniki ale to już drobiazgi i w miarę przypływu gotówki będę go dopieszczać
Ładna opcja tego R. Mój też przyturlał się z Italii Zainwestował bym chyba w kierownicę z drewienkiem (każdego namawiam ) Z Rozrządem uważaj bo większość serii K która wjeżdża do lokalnego mechanika w Poznaniu ma poprzestawiany (super mechanicy wcześniej). Jak zrobi się słabszy to na poprawkę.
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum