Wysłany: Pon Lis 05, 2012 13:16 [Freelander] Skradziono jedyny komplet kluczy. Co zrobić?
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2001
Jak w temacie skradziono mi jedyny komplet kluczy do Landrovera freelandera z 2001 roku 1,8 benzyna . czy ktoś się orientuje jaki będzie ewentualny koszt bądź co mam teraz zrobić ,niektórzy twierdzą iż muszę sprowadzić drugiego Landka z tego samego roku bo tylko taka stacyjka i immo będzie pasowało, pomocy Roverovicze
Ostatnio zmieniony przez Adrian Pon Lis 05, 2012 14:12, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lis 05, 2012 13:16 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Musisz wykręcać zamek/wkładkę z drzwi kierowcy i zanieść go do gościa który dorabia klucze. Gorzej będzie z pilotem, bo trzeba kupić używany bądź nówkę i go zaprogramować do swojej centralki immo.
Już wstępnie bardzo dziękuję za jakiekolwiek zainteresowanie. wieczorem podam ten numer komputera , pytanko czy jesteś pewien że można wykręcic zamek z drzwi? bo mechanik/amator stwierdził iż zamki były wmontowane wraz z drzwiami ( na stałe) by dodatkowo wzmocnić zabezpieczenia przed kradzieżami , ile w tym prawdy ? z góry dziękuję Roverovicze
Wykręcaja sie bez problemu, jak dorobisz klucz to kupujesz albo nowy albo używany pilot o oznaczeniu Lucas 3TXC ewentualnie 3TXB lub 17TN i dajesz do zaprogramowania do auta przy czym nie jestem pewien tego ostatniego czy zadziała z każdym Freelem.
[ Dodano: Pon Lis 05, 2012 16:07 ]
Jak rąbneli klucze to mogą sie szykować na auto rozważył bym wymianę wkładek i korka wlewu benzyny na inne z kluczami dostępne na Allegro
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Przymierzam się do zakupu nowej stacyjki, korka oraz wymiany zamków. Mechanik dzisiaj próbował otworzyć drzwi, (chcieliśmy klasycznie naciągnąć drzwi i długim drutem otworzyć klamkę) ciekawostka: kiedy freelander jest zamknięty "przez pilot" zamki w środku mają jakąś elektroniczną blokadę i nie działają więc ciągniecie klamki od środka nic nie pomogło, udało nam się dojść do wajchy z maski, otworzyliśmy ją , i na tym koniec ... jakieś rady ? i pytanko apropo tego powyżej mówicie koledzy że można dorobić kluczyk do ówczesnej stacyjki, gdzie muszę się zgłosić ( w jakich miastach jest instytucja zajmująca się tym ) i rozumiem iż muszę mieć samochód na lawecie bo z powietrza nie wezmą parametrów
ciągniecie klamki od środka nic nie pomogło, udało nam się dojść do wajchy z maski, otworzyliśmy ją , i na tym koniec ... jakieś rady ?
Bo tam jest zabezpieczenie i jak zamkniesz pilotem to silniczek tak ustawia zapadki w zamku, że klamkę odłącza. jedyny sposób to odpiąć akumulator i podłączyć ponownie powinna wtedy zjechać tylna szyba i tamtędy dostaniesz się do środka wtedy wykręcić tapicerki drzwi i spróbować otworzyć od środka.
Jak zamierzasz nowe zamki zakładać to przełamać wkładkę i otworzyć jak kluczykiem.
Co do dopisania pilota do auta to albo laweta albo sam komp trzeba wysłać choć nie znam nikogo kto to robi z samego kompa. Poszukaj na allegro kto dopisuje klucze albo u nas na forum w dziale giełda lub gdzie indziej jest parę osób. W Poznaniu na pewno co najmniej 2 osoby dopisują piloty z czego jedna jest na forum ale nie pamiętam nicka
[ Dodano: Sro Lis 07, 2012 12:26 ]
aha pamiętaj też o wkładce w tylnych drzwiach
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
win32 [Usunięty]
Wysłany: Sro Lis 07, 2012 12:27
Przy uzbrojonym alarmie nie zjedzie, albowiem to CCU ją opuszcza ze względu na wyczyszczenie pamięci RAM w której znajduje się pozycja szyby. Niemniej nie zrobi tego jeżeli alarm jest uzbrojony - a ten powraca do stanu z przed odpięcia akumulatora.
A funkcja blokowania klamek wewnętrznych nazywa się superlock i jest jednym z fajnieszych zabezpieczeń przed intruzami
Krótkie poszukiwania i już wiem powinien sie otworzyć jak sie zdejmie kostkę z włącznika inercyjnego
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
win32 [Usunięty]
Wysłany: Sro Lis 07, 2012 14:04
Nie w stanie CDL Superlocked...
Manual wyraźnie mówi odnośnie działania inertia switch "With the ignition on and the
alarm disarmed, if the inertia switch is tripped all the
doors will unlock". To ma otworzyć tylko CDL jeżeli jechałeś zamknięty i miałeś wypadek aby można było cię wydostać.
Stanu CDL Superlocked nie da się rozbroić tak po prostu - inaczej byłby bez sensu. Poza tym to nie jest dyskusja na otwarte forum
win32, Nie będę się z tobą spierał bo tego nie testowałem, sposób napisał na forum mariusz418Link a on pracuje/pracował w serwisie Land Rovera więc myślę ze badał.
win32 napisał/a:
Poza tym to nie jest dyskusja na otwarte forum
Tu akurat sie zgadzam
[ Dodano: Sro Lis 07, 2012 15:03 ]
Z drugiej strony, chyba nie wyobrażasz sobie, że w manualu napiszą jak otworzyć auto zablokowane na amen.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
win32 [Usunięty]
Wysłany: Sro Lis 07, 2012 16:33
Sprawdziłem z ciekawości przy aucie - nie działa, co logiczne . Może zmienili to w EWS-3D, nie wiem , bo nie mam takiego pod ręką do sprawdzenia, ale nie sądzę.
Ten patent opisany przez Mariusza działa w wypadku samego zamknięcia CDL (no superlock) (czyli przykładowo dziecko nam się zamknęło wewnątrz przyciskiem na konsoli, albo zamknęliśmy go kluczykiem przekręcając go raz).
Oczywiście że nie napiszą w manualach jak odblokować zamknięte auto, ale nie po to są wymyślone zabezpieczenia na tym poziomie żeby dało się je obejść wypięciem jednego kabelka.
Tryb Superlock ignoruje wszelkie bajery typu inertia switch, sterowanie/reset tylnej szyby i inne bajery.
Zgadza się sam kiedyś zostawiłem kluczyki w pracy a musiałem dostać się do auta.
Odkręciłem zamek maski licząc że szyba zjedzie i wejdę do środka.
Nic z tego i w sumie dobrze.
Auto jest dość dobrze zabezpieczone i tylko śmieci co tłuka szyby dla tego co jest w środku mogą Jemu zaszkodzić.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum