Jak widać, jest tego trochę, ale sprężyny to jedno, amorki drugie. Słyszałem o Bilstein b8, u siebie w R216 z tyłu mam KONI, czy ktoś wie gdzie można kupić gwint do 'kanciaka / Rover R8 (XW)' bądź też amortyzatory o skróconym skoku, żeby wszystko miało ręce i nogi?
Słyszałem, że w Wielkiej Brytanii ludki wkładają sobie sprężyny G-MAX czy jakoś tak, zna ktoś firmę?
Ogólne założenie tego tematu to zgromadzenie informacji o zawieszeniu do kochanych kanciaków
Tego nie wiem, jakbym wiedział to bym nie zakładał tego wątku, tylko jeździłbym na mega glebie. Pomyśl trochę.
Następnym razem pomyślę czy Ci odpowiadać...
Skoro tego nie wiesz to sprawdź. Chyba 'szukaj' w katalogu producentów Koni/KYB/KW nie gryzie. Z tego co pamiętam jest tam coś do kanciaka. Nie pamiętam tylko czy concerto jest jedynym modelem które ma zawiechę jak kanciak. A szukał za Ciebie na pewno nie będę.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Masz kaciaka? Prosiłem Cię żebyś szukał? Umiesz czytać ze zrozumieniem?
Nie?
cytuję: "Ogólne założenie tego tematu to zgromadzenie informacji o zawieszeniu do kochanych kanciaków "
Napiszę więc drukowanymi:
PROŚBA DO LUDZI, KTÓRZY MAJĄ KACIAKI, MOŻE KTOŚ COŚ WIE O DOBRYCH ZAWIESZENIACH I BĘDZIE W STANIE NA FORUM PRZEDSTAWIĆ SWOJE ZDANIE I PODYSKUTOWAĆ NA TEN TEMAT.
ja mam u siebie Voglandy bardzo dobre progresywne spreżyny H&R z doświadczenia wiem że beda twarde. Co do amorków mam u siebie spręzyny koni zółte z regulacja twardości i jestem również zadowolony. Ja swoich szukałem chyba z 3 lata temu i wtedy chyba nic innego do wyboru nie było... Bilstein oprocz B4 nic innego nie ma w ofercie a one jak wiadomo bardzo miekkie wiec bedzie gorzej niz na serii.
ja mam u siebie Voglandy bardzo dobre progresywne spreżyny H&R z doświadczenia wiem że beda twarde. Co do amorków mam u siebie spręzyny koni zółte z regulacja twardości i jestem również zadowolony. Ja swoich szukałem chyba z 3 lata temu i wtedy chyba nic innego do wyboru nie było... Bilstein oprocz B4 nic innego nie ma w ofercie a one jak wiadomo bardzo miekkie wiec bedzie gorzej niz na serii.
Koni, kupowałeś w kraju, czy zamawiałeś jak ja - węże samco przez polską firmę, czy może ebay? Napiszesz mi na PW albo tutaj w temacie ile Cię kosztowały amorki?
i amorki i sprezyny kupowałem u nas przez sklep RS w BlueCity akurat u nich wytargowałęm najtaniej chociaz przedstawicielstwo Koni ma sporo sklepów w PL
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Wrz 2010 Posty: 161 Skąd: Kraków, Nowa Huta
Wysłany: Sro Lis 14, 2012 13:58
Przód bankowo jest taki sam jak w jajku. CRX'y, Civic 4g 5g 6g mają podwójny wahacz z przodu. Natomiast tył chyba powinien podejść od angielskiego Civica 6g, czyli bliźniaka 400. Być może również innych Civiców.
Jeśli się mylę - proszę poprawcie. Zawsze to jakaś dodatkowa wiedza.
Dawno mnie nie było ale mam pytanie czy coś się na forum zmieniło i można teraz zakładać tematy gdzie się chce, a nie w odpowiednich działach? No chyba, ze ten temat ma coś wspólnego z integracją klubową to ok nie wnikam bo nawet moderator sie udziela wiec pewnie stwierdził za zwiazek ma... Po za tym ZTCP o zawiasie do kanciaków już było na forum
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Pomógł: 3 razy Dołączył: 10 Sty 2011 Posty: 106 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Nie Lis 25, 2012 16:22
Panowie, a czy do kanciaka Tourer'a z '98 roku sprężyny Vogtland lub inne wymienione w pierwszym poście będą pasowały? Czy mój rocznik już ma inne zawieszenie?
Wszystkie kanciaki są na tej samej płycie podłogowej z tym samym zawiasem i po 95 zmieniło się tylko wnętrze które pasuje do kanciaka jak świni siodło Jedyna różnica może być w obniżeniu auta jeśli nie ma wersji dedykowanej do touera bo dupa pewnie cięższa troszkę niż w HB.
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Pomógł: 3 razy Dołączył: 10 Sty 2011 Posty: 106 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Pon Lis 26, 2012 23:07
Pływak napisał/a:
zmieniło się tylko wnętrze które pasuje do kanciaka jak świni siodło .
Dobrej świni, to i siodło przypasuje
Pływak napisał/a:
Jedyna różnica może być w obniżeniu auta jeśli nie ma wersji dedykowanej do touera bo dupa pewnie cięższa troszkę niż w HB.
Obecnie widać różnicę, ale nie wiem czy to czasem nie przez wysiedziane sprężyny. Pożyjemy, zobaczymy. Nie chciałbym brać JAMEX'a. bo widziałem kilka aut na tym zawieszeniu i nie wygląda to najlepiej. Dość ciekawą propozycją jest AP, gdyż obniża (teoretycznie) przód o 40 a tył o 30. Więc było by fajnie.
Jesli chodzi o wygląd na jamexie auto wygląda zajebiście gorzej z tłumieniem. U mnie w profilu masz foty kanta na jamexach ale nie polecam tego rozwiązania bo w połączeniu z seryjnym amorem jest kicha bo siada wiecej niż producent deklaruje. Natomiast mam teraz w Alfie cały kit Vogtlanda amory + spręzyny i usiadło tyle ile miało usiąść auto wygląda elegancko i jeszcze lepiej sie prowadzi
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Odgrzeję kotleta. Szukam amortyzatorów do swojej hondy kąserto (ta sama podłoga co kanciak). Jedyne rozsądne, jakie udało mi się znaleźć, to:
KONI 8641-1233SPORT przód
KONI 8041-1130SPORT tył
I, o ile tył udało mi się znaleźć na ebayu, to przodu już nie ma. Pytałem u kilku polskich dystrybutorów, ale odpowiedź zawsze ta sama: producent już nie robi tych amortyzatorów, nie da się ściągnąć. Da się to ściągnąć z innego auta, albo wymienić sam wkład? Może ktoś ma sprawdzone jakieś inne amortyzatory? Mam wrażenie, że w zeszłym roku nie miałbym tego problemu
EDIT:
Znalazłem ostatni, zakurzony zestaw KONI ssk50 (amortyzatory + springi). Zamówiony. Leci z GB. Mam nadzieję, że podejdzie bez problemu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum