nawet jakby świece były słabe, to przy normalnej dawce paliwa nie ma Ci jak ich zalać, chyba że wtryskiwacze nie domykają się, i leje się cały czas benzyna, albo jest za niskie ciśnienie w układzie i wtryskiwacze zamiast rozpylać siurkają do dolotu i paliwo nie jest rozpylone.gdyby z wtryskiem było wszystko w porządku, to komputer odłączy wtrysk po nadmiernym kręceniu, żeby nie zalać świec. Trzeba też zaznaczyć, że jeśli świece są mokre od benzyny, to nie znaczy od razu, ze są zalane. jak są tylko mokre, to została na nich niewypalona benzyna i może być (a nawet całkiem pewne) że nie ma iskry po prostu, a paliwo jest dostarczane tak jak ma być i zwilżona zostaje również świeca. z zalanej świecy paliwo praktycznie kapie, tak że zbierający się płyn uniemożliwia wyładowanie między elektrodami.
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
ma i to nawet dobrą ,już myślałem że po paru sekundach ginie ale jednak jest cały czas
no i jak już odpali to wszystko ok
ale jak nie chce odpalić to po paru obrotach korba już czuć mocno paliwem z wydechów
i zostaje tylko znowu płakać
wtryski możesz sprawdzić po prostu wykręcając listwę i puszczając paliwo w powietrze (zakręcić rozrusznikiem przy wyciągniętej listwie) powinna być rozpylana mgiełka w kształcie smukłego stożka na odległość ok pół metra, oczywiście strumieniem przerywanym, Jeśli jest siuranie, albo strumień się nie zawsze przerywa, to jest nieprawidłowo. Jeśli są nieregularne przerwy w strumieniu, to wtryskiwacze. Jeśli siuranie zamiast mgiełki, to może być któryś wtryskiwacz, ale jak będą lały wszystkie na raz, to pewnie coś z ciśnieniem na listwie nie tak, albo pompa za słaba, albo zawór podciśnieniowy na końcu listwy nie domyka, aczkolwiek i wtryskiwacze może się zdarzyć, że wszystkie na raz padną;)
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
zasadniczo to wszystkie wtryski na raz nie padna , ofkorz jest taka mozliwosc ale mało prawdopodobna
szukałbym przyczyny gdzie indziej
nisie cisnienie na pompie ? byc moze chociaz te zasadniczo regulator powiniene utrzymywac własnie 3 bary +/- 0,2 bez uwzglenienia starowania podcicnieniem (mówimy o K-serii oczywiscie)
zacznij od włozenia prawidłowej pompy
albo inaczej
on w ogole zapala? jak zapali to moc normalna ?
pozdroo
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum