Typ: wszystkie Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam mam bardzo dziwny problem z odpalaniem auta sprawa wygląda tak:
Odpalam auto rano muszę pokręcić chwile zanim załapie tak jakby był zapowietrzony
Jadę do pracy, silnik się nie zdąży nagrzać mam 4 km tylko. Po wyjściu z pracy chcę odpalić auto i kręce nim bardzo długo z kilkanaście razy i nieraz odpali nieraz nie bo wyładowuje się w końcu akumulator. Biorę drugi z bagażnika i odrazu odpala wcale nie muszę go kręcić.
Jeden akumulator mam nowy drugi stary i nie ma różnicy który włożę po wyjściu z pracy i odpala dobrze.
Potem jeżdżę autem w ciągu dnia to rano muszę jedynie ciut dłużej pokręcić.
Podczas odpalania auta po pracy auto jakby nie miało kopa mocnego od aku do jego odpalenia. Prądy chyba mi nigdzie nie pobiera lampki żadne się nie palą. Pozatym po pracy mogę długo nim kręcić ąż aku wyładuję potem to wkładam naładowany nowy i odpala.
Co to może być? Czytałem kiedyś o przekaźniku świec dodamże świece mam wymienione i są sprawne poza tą jedną za pompą. Latem nie miałem problemu z odpalaniem cykał na 2 razy. Miałem tez ustawiany kąt latem przed którym auto na strzała paliło po ustawieniu kąta już na dwa razy kręcić musiałem
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lis 30, 2012 17:15 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 54 razy Dołączył: 23 Maj 2008 Posty: 942 Skąd: Zabierzów
Wysłany: Sob Gru 01, 2012 23:12
Na pierwszym aku kręci aż padnie i może coś się zdąży odpowietrzyć ale już bateria licha więc przekłada drugą świeżą i wtedy silnik już odpala.
Wątpię, żeby auto miało focha na akumulator
Gruszkę właśnie wymieniałem i jeszcze mam zaworek zwrotny przed nią od strony pompy do tego wąż przezroczysty za gruszką i czasami mam bąbelek powietrza. Ale myśle że to nie to gdyż na aku tak długo kręce że napewno by zaciągnął zupe.
Podpompuj paliwo gruszką przed odpaleniem i zobacz czy to coś daje.
Jak nic to do sprawdzenia przekaźnik świec lub coś kradnie prąd albo alternator nie ładuje dobrze.
Ładowanie musi być ponad 14 v na wolnych obrotach
Podpompowywałem już gruszką i dużo razy musze to zrobić by stwardniała lecz nic nie daje to. Alternator ładuje, a gdzie znajdę ten przekaźnik świec jak go sprawdzić? I Gdzie można jak co kupić nowy? Czy u elektryka go naprawię?
Podpompowywałem już gruszką i dużo razy musze to zrobić by stwardniała lecz nic nie daje to. Alternator ładuje, a gdzie znajdę ten przekaźnik świec jak go sprawdzić? I Gdzie można jak co kupić nowy? Czy u elektryka go naprawię?
masz problem, nie wiem czy jedyny sprawdź resztę ale jeden na pewno, gruszka po 2-3 naciśnięciach powinna być twarda, jeśli zawory trzymają to tak się powinno dziać, jeśli paliwo ucieka jak u Ciebie dopiero po kilkunastu razach twardnieje...
jeśli paliwo schodzi pompa może się zapowietrzać, zanim paliwo dojdzie, efekt może być kiepski na rozruchu...
przekaźnik masz oko akumulatora (za wlewem płynu od spryskiwaczy) sprawdza się go pod obciążeniem najlepiej żarówką 55W albo więcej, sprawdź też świece, jest wszystko na forum
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum