Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam !
Od razu przepraszam żę zakładam kolejny temat o sprzęgle ale nie potrafię sobie poradzić z moim problemem i dlatego proszę Was o pomoc
A wiec tak ! wszystko rozpoczeło się od tego że miałem trudności z wrzucaniem biegów póżniej było to już nie możliwe! po przeanalizowaniu forum odpowietrzyłem sprzęgło ! Początkowo było dobrze ale po paru dniach znów jest problem ! dodam że pomagało podpompowanie pedału sprzęgła! zauważyłem również że pedał sprzęgła nie cofa się do końca ! czy te objawy wskazują na pompkę ?
z góry dzięki
pozdrawiam
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez apples Nie Maj 29, 2011 21:21, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pią Kwi 08, 2011 20:35 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Witam !
Od razu przepraszam żę zakładam kolejny temat o sprzęgle ale nie potrafię sobie poradzić z moim problemem i dlatego proszę Was o pomoc
A wiec tak ! wszystko rozpoczeło się od tego że miałem trudności z wrzucaniem biegów póżniej było to już nie możliwe! po przeanalizowaniu forum odpowietrzyłem sprzęgło ! Początkowo było dobrze ale po paru dniach znów jest problem ! dodam że pomagało podpompowanie pedału sprzęgła! zauważyłem również że pedał sprzęgła nie cofa się do końca ! czy te objawy wskazują na pompkę ?
z góry dzięki
pozdrawiam
tak objawy wskazują na pompkę, popuszcza Ci, jeżeli jednak nic wcześniej w aucie nie robiłeś, to się przygotuj niebawem i na resztę, zazwyczaj pada jedno po drugim
jesli masz sucho przy pedale sprzegla to na bank wysprzeglik.KIlka tygodni temu przerabialem temat.Odpowietrzalem najpierw raz na kilka tygodni ,pozniej coraz czesciej az pedal zostal w podlodze.Zero objawow przeciekow.Pompa sucha ,na laczeniu skrzyni tez sucho,dopiero jak pedal wpadl w podloge zaczelo kapac pod spodem.Z tego co piszesz to juz kwestia dni
jesli masz sucho przy pedale sprzegla to na bank wysprzeglik.KIlka tygodni temu przerabialem temat.Odpowietrzalem najpierw raz na kilka tygodni ,pozniej coraz czesciej az pedal zostal w podlodze.Zero objawow przeciekow.Pompa sucha ,na laczeniu skrzyni tez sucho,dopiero jak pedal wpadl w podloge zaczelo kapac pod spodem.Z tego co piszesz to juz kwestia dni
Nie na bank ! bo tego nie wie nikt, ja miałem wiele razy tak że wysprzęglik nie ciekł, i była to tylko pompka ale tak jak pisałem wyżej, niedługo padnie reszta:) wszystko mniej więcej wymienia się w tym samym czasie, więc i klęka razem tak już ten typ ma
ja miałem taki przypadek ze miałem walniety wysprzeglik tylko nieciekł ,a w jakis sposób zapowietrzał po dniu jazdy układ ,gdy go rozebrałem uszczelka dziwnie sie podwijała
skiba0225, wysli pompe do Boncky, i napewno wiecej ci wytrzyma niz nowa
Podepnę się. Miałem dziwny problem. Jak rano ruszałem w zimę swego czasu strasznie ciężko wchodziła mi 2. Potem przeszło. Natomiast pod koniec zimy rano miałem problem z 3. Tak jakby ją coś trzymało i nie chciała wejść. Za pare chwil jak się troszeczkę rozgrzał było ok. Myślałem że to może olej w skrzyni ale powiedziano mi że to coś z wysprzęglikiem. Miał wymieniane przy 211 tyś a mam teraz 241 tyś. Teraz jak jest cieplej biegi wchodzą normalnie. Od czego tak się mogło dziać? Czy tak jest w dieslach że jak zimno to biegi ciężko wchodzą. Kiedyś busem jeździłem to jak była zima biegi ciężko wchodziły.
powracając do tematu to dzisiaj podczas próby odpowietrzania pedał sprzęgła pozostał przy dnie i nie chce powrócić do normalnej pozycji ! zauważyłem że pompka nie podaje dalej płynu tylko wraca go do zbiorniczka i z zbiorniczka wycieka poprzez mała dziurke w zakrętce !
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Czasami faktycznie ta nakrętka jest bardzo mocno zakręcona i jest ciężko. Pomoże odkręcenie pompki i przechylenie jej w lewo. Wówczas jest leszy dostęp do odkręcenia.
ponownie mam pytanie od jakiegos miesiaca dolewam plynu do zbiorniczka przy wcisnieciu sprzegla dziwnie buczy chyba wysprzeglik.plynu starcza na tydzien gdzies.pompka sucha bo sprawdzam czy nie cieknie szybko zlaczka rowniez raz zauwazylem ze pod silnikiem zostawilem plame ale od tego czasu nic nie zostawiam a plyn mi ubywa.gdy plynu juz w zbiorniczku nie ma to ciezko bieg wrzucic.
auto kupielm 3 miesiace temu poprzedni wlasciciel wymienial wysprzeglik na poczatku roku ja autem przejechalem z 4tys czy to mozliwe by sie tak szybko posypal?
raczej bym nie wierzył w zapewnienie poprzedniego właściciela, jeżeli pod nogami sucho, to leci pod maską z wysprzęglika, możesz spojrzeć na szybkozłączkę jeszcze pod akumulatorem, ale wątpię. wysprzęglik mógł pójść jak nie zrobił w komplecie albo ktoś nie postarał się przy montażu lub po prostu felerna sztuka
Jeśli buczy to napewno łożysko wysprzęglika, dodatkowo przypuszczam, że został stary docisk i tarcza sprzęgła. Czym cieńsza tarcza tym większy skok tłoczka wysprzęglika i możliwość rozszczelnienia.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum