Forum Klubu ROVERki.pl :: [Honda Accord] 20T2N - początek wtrysku
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Honda Accord] 20T2N - początek wtrysku
Autor Wiadomość
lolo83 



Dołączył: 01 Sty 2013
Posty: 19



Wysłany: Wto Sty 01, 2013 20:29   [Honda Accord] 20T2N - początek wtrysku
Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998

Cześć wszystkim,
Chcę ustawić początek wtrysku w silniku 20T2N i tak;
na zimnym silniku po podłączeniu kts'a 540 pokazuje mi wartość kąta za dużą - poza zakresem. Zapala, pracuje twardo choć w miarę równo lecz daje mocno duszące spaliny. Ale już po pełnym nagrzaniu tester pokazuje mi prawidłowy kąt ładnie oscylujący na wykresie słupkowym na zielonym polu oraz brak jest duszących spalin.
I teraz nie wiem czy po nagrzaniu komputer sam przestawia sobie ten kąt na prawidłowy czy co jest grane.
Koledzy podpowiedzcie czy ten kąt na zimnym silniku ma być prawidłowy? A dokładniej mówiąc czy ustawia się kąt na zimnym silniku czy na pełnym nagrzaniu?
Aha dawkę ustawiłem na 4mg z wcześniejszej wartości 2,3mg choć żadnej różnicy w paleniu na zimnym czy ciepłym silniku nie ma, no zobaczymy może spalanie ogóle się zmniejszy a przynajmniej powinno.[/i]
Ostatnio zmieniony przez szoso Wto Sty 01, 2013 21:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sty 01, 2013 20:29   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Sty 01, 2013 21:00   

kąt się ustawia na ciepłym silniku tak samo i dawkę
ja mam dawkę 3mg ale ustawię 5mg jak jest w książce
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Wto Sty 01, 2013 21:37   

lolo83 napisał/a:
I teraz nie wiem czy po nagrzaniu komputer sam przestawia sobie ten kąt na prawidłowy czy co jest grane.

W pompie u dołu znajduje sie zaworek czasu wtrysku ,który do własnie na zimnym silniku dochodzi do niego zasilanie i przyspiesza kat w celu łatwiejszego rozruchu zimnego silnika .
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10926
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Sty 01, 2013 21:57   

kadzaf napisał/a:
na zimnym silniku dochodzi do niego zasilanie i przyspiesza kat w celu łatwiejszego rozruchu zimnego silnika .

Opóźnia ;)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Wto Sty 01, 2013 22:59   

sTERYD napisał/a:
Opóźnia

Moj błąd .(w koncu na zalaczonym odciaga i udraznia przepływ paliwa)
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
lolo83 



Dołączył: 01 Sty 2013
Posty: 19



Wysłany: Sro Sty 02, 2013 09:31   

a co z tymi duszącymi spalinami? to jest normalne w tym silniku przed całkowitym nagrzaniem że tak kopci?
a druga sprawa jeśli chodzi o dawkę to kolega "szoso" napisał że wartość książkowa to 5mg to jakoś taka duża i obawiam się że będzie słabe przy takiej dawce choć nie próbowałem jeszcze przestawić. Obecnie mam ustawione 4mg.
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Sro Sty 02, 2013 10:40   

lolo83 napisał/a:
a co z tymi duszącymi spalinami? to jest normalne w tym silniku przed całkowitym nagrzaniem że tak kopci?

na zimnym silniku spaliny moga nie dopalac sie calkowicie,wiec calkiem normalny objaw.Ewent do tego moze dojsc trefne paliwo itp.
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
lolo83 



Dołączył: 01 Sty 2013
Posty: 19



Wysłany: Sro Sty 02, 2013 10:44   

Panowie a może by zrobić taką próbę aby odłączyć na dole pompy ten zaworek i na zimnym silniku sprawdzić testerkiem jaki jest ten kąt (pod warunkiem że w ogóle odpali), aby mieć pewność że to nie komputer reguluje sobie ten kąt i dlatego przed nagrzaniem kopci i jest kąt poza zakresem a po nagrzaniu jest ok.
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Sro Sty 02, 2013 13:19   

lolo83 napisał/a:
próbę aby odłączyć na dole pompy ten zaworek i na zimnym silniku sprawdzić testerkiem jaki jest ten kąt (pod warunkiem że w ogóle odpali), aby mieć pewność że to nie komputer reguluje sobie ten kąt i dlatego przed

Mozesz dolaczyc kostke na probe ,tylko musisz dac 1 kabel pod elektrozawor do pompy bo inaczej bedzie zamkniety dopływ.
Jak maszyna gwizda to nie przejmowałbym sie reszta ,ekologiem nie jestem a sa o wiele gorsze przypadki zanieczyszczen srodowiska jak niedogrzany silnik czy zaslepiony EGR badz brak katalizatora :mrgreen:
pozdrowka .
 
 
redcloud 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 313
Skąd: Trzebinia

Rover 45

Wysłany: Sro Sty 02, 2013 15:23   

Cytat:
czy zaslepiony EGR badz brak katalizatora

Oj tam oj tam!
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sro Sty 02, 2013 16:17   

lolo83, tu jest sporo o parametrach http://forum.roverki.eu/v...na+parametr%F3w
a dawka 5mg nie jest wcale taka duża, ja jak kupiłem Rovera to było 7mg i jeździłem tak przez 3-4 lata a jak robiłem pompę to koleś mi ustawił 3mg i tak zostało
 
 
mareczek 




Dołączył: 25 Gru 2012
Posty: 76
Skąd: Szczecin

Rover 600

Wysłany: Sro Sty 02, 2013 16:34   

oco chodzi z tymi np 3mg 5mg 7mg??
_________________
Pozdrowionka;)
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sro Sty 02, 2013 16:55   

to jest dawka paliwa, nie mylić z kątem
 
 
mareczek 




Dołączył: 25 Gru 2012
Posty: 76
Skąd: Szczecin

Rover 600

Wysłany: Czw Sty 03, 2013 01:08   

acha dzieki ;-)
_________________
Pozdrowionka;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Honda Accord] Silnik 20T2N
gaber Rover serii 600, Honda Accord 1 Pią Sty 16, 2009 09:29
Brt
Brak nowych postów [Honda Accord] Problem z kątem wtrysku
tomson60 Rover serii 600, Honda Accord 17 Sob Gru 20, 2008 00:23
Hondazbyh
Brak nowych postów [Honda Accord] Nr nadwozia
Skiba Rover serii 600, Honda Accord 2 Pon Maj 12, 2008 11:27
Skiba
Brak nowych postów [Honda Accord] Co to za część?
mcfaco Rover serii 600, Honda Accord 26 Pon Lut 23, 2009 10:35
Brt
Brak nowych postów [Honda Accord] Rozrząd
frodo_1981 Rover serii 600, Honda Accord 1 Pon Sie 09, 2010 12:43
praktis



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink