Wysłany: Pią Gru 14, 2012 17:59 [R620] Przegrzewa się, brak ogrzewania.
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
Jak w tytule. Co moze być przyczyną przegrzewania się Wywala płyn, gotuje sie. Mam też wrażenie ze gorzej go odpalic. Trzeba troche pokręcić.
Dodatkowo nie ma ogrzewania. Czy to moze byc pompa Czy raczej obstawiac coś innego
_________________ Jestem bo mnie nie ma...
SPAMU¦
Wysłany: Pią Gru 14, 2012 17:59 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Pią Gru 14, 2012 18:09 Re: [R620] Przegrzewa się, brak ogrzewania.
Marshall7 napisał/a:
Jak w tytule. Co moze być przyczyną przegrzewania się Wywala płyn, gotuje sie. Mam też wrażenie ze gorzej go odpalic. Trzeba troche pokręcić.
Dodatkowo nie ma ogrzewania. Czy to moze byc pompa Czy raczej obstawiac coś innego
Czy jak zagrzeje sie silnika chłodnica jest cała gorąca ?Chodzi o termostat
Czy odpowietrzonałem układ? Typowo dla zapowietrzonego układu.
a to może nie byc do konca to, u mnie objawy to zapowietrzony uklad,gotowanie sie plynu i wybijanie go do zbiorniczka,niedogrzany reduktor,brak ogrzewania w samochodzie i takie okresowe grzanie sie samochodu to temp max
Wysłany: Pon Mar 04, 2013 15:57 Re: [R620] Przegrzewa się, brak ogrzewania.
Marshall7 napisał/a:
Jak w tytule. Co moze być przyczyną przegrzewania się Wywala płyn, gotuje sie. Mam też wrażenie ze gorzej go odpalic. Trzeba troche pokręcić.
Dodatkowo nie ma ogrzewania. Czy to moze byc pompa Czy raczej obstawiac coś innego
Witam, od niedawna jestem właścicielem Accorda V z silnikiem ROVERA 2.0 SDI (w Hondzie jest to TDI). Dzisiaj stwierdziłem brak ogrzewania w samochodzie. Wentylator pracuje prawidłowo na każdym stopniu, pokrętło od siły ogrzewania jest na maksa, ten środkowy przełącznik pomiędzy środkowymi kratkami nawiewu jest w położeniu na ogrzewanie a i tak leci tylko zimne powietrze.
Czy może to być jakiś bezpiecznik albo przekaźnik, czy może to coś bardziej poważnego?
Pomóżcie proszę.
Dzięki za odpowiedź.
Z obiegiem wody wszystko jest ok, wymieniłem dodatkowo termostat myślałem, że pomoże ale nie pomogło. A jeżeli to wina tej linki od sterowania to masz jakiś pomysł jak się do tego dobrać? Czy trzeba może rozbierać całą deskę żeby dobrać się do nagrzewnicy?
Witam. dołączę się do tematu. W moim sprzęcie brak jest ogrzewania i przegrzewa się silnik. termostat wymieniłem i nic sie nie zmieniło. Wąż doprowadzający płyn do nagrzewnicy do zaworu jest ciepły, a za zaworem zimny. Linka niby działa tzn. przesuwa się. Jak sprawdzić czy ten zawór się otwiera? Kolejne pytanie to jak odpowietrzyć układ. Ściskając węże do skutku czy jet jakaś śrubka do tego celu. No i to przegrzewanie. Wentylatory się załączają. wskaźnik temperatury podchodzi pod czerwone. Czy nagrzewnica i grzanie się silnika mają coś wspólnego.
Pomógł: 9 razy Dołączył: 19 Mar 2012 Posty: 168 Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Gru 20, 2014 14:09
J.W.
Jeśli układ chłodzenia jest zapowietrzony , lub nieszczelny , objawy będą takie jak opisujesz. U mnie winny był pęknięty wąż pomiędzy termostatem i chłodnicą. Gotował się płyn chłodniczy, wiecznie go ubywało i nie chciał dogrzać się parownik. Po naprawie węża i odpowietrzeniu, wszystkie objawy zniknęły.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum