Wysłany: Sro Lis 13, 2013 16:21 [R75] - Wyświetlacz przebiegu dziennego świeci cały czas
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000
nie znalazłem nic na forum więc jeśli jest z góry przepraszam
rozładowuje mi się dosyć szybko akumulator a świeci mi sięciągle wyświetlacz na desce rozdzielczej, ten na dole z przebiegiem, w innych nie widziałem zeby się świeciło więc myślę że może to on rozładowuje mi po kilku miesiącach akumulator, czy wyświetlacz powinien się palic?
i jeśli nei to jak go wyłączyć?
pomóżcie
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lis 13, 2013 16:21 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wydaje mi się, że o tym była już gdzieś mowa (pisanie), ale powinieneś mieć dwa wkręty krzyżowe/gwiazdkowe nad zegarami, trzymające tę maskownicę. Następnie po jej zdjęciu, będziesz miał na środku jeszcze jeden wkręt, trzymający zegary. Wykręcisz go i musisz delikatnie ruszając na boki (raz ciągnąc lewą część, raz prawą) wysunąć go kawałek do siebie. Następnie połóż zegary szybką do dołu i będziesz miał dostęp do dwóch wtyczek po lewej i prawej stronie obudowy z tyłu. To są wtyczki BMW, zatem musisz zwolnić blokadkę palcem (wcisnąć) i pociągnąć zawleczkę tak, aby uniosła ona wtyczkę. Odczekaj chwilę, potem włóż na miejsce i zobacz czy problem ustąpił.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
U mnie pomogła wymiana licznika . Można też odłaczyć aku na chwile i być może pomoże. Ja miałem wade w liczniku przy zaplonie sie załanczło a po wyjeciu kluczyka trzymalo napiecie i wyswietlacz świecił. Udało mi siękupic licznik za niecale 60zl i wszystko gra nawet przebieg mi sie zmniejszył
Nie u każdego taki zabieg się powiedzie. Może to skutkować wyświetlaniem się ERR na dziennym wyświetlaczu. Niezgodność VINów pomiędzy modułami oraz kodów ZCS. Jak od anglika był, to można mieć zamienione miejscami drzwi pasażer/kierowca Przy wymianie zegarów warto przełożyć eeprom ze swoich starych. Chociaż w tym przypadku, to pewnie w nim było coś namotane.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
nic z tego, wciąż się świeci, !@!$#, ani odpinanie aku ani reset wtyczkami, jakies inne opcje, kowalski?
Tak jest! Może to być przez podłączanie się interefejsem nieprzeznaczonym do tego modułu/samochodu. Trzeba byłoby konfiguracje eepromu przerzucić raz jeszcze. Od zera. Gdybyś był z Wawy to bym Ci pomógł.
Możesz jeszcze poszukać zwarć i wilgoci w wiązkach LSM/BCU ale nie upatruje problemu.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum