Forum Klubu ROVERki.pl :: [R416] Czyżby HGF?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R416] Czyżby HGF?
Autor Wiadomość
grzegorz1652 



Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 128
Skąd: Kraków

Rover 400

Wysłany: Wto Gru 18, 2012 13:00   [R416] Czyżby HGF?
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1998

Witam. Dzisiaj rano sobie pomyślalem ze sprawdze sobie poziom plynu chłodniczego w zbiorniku i zauwazyłem że go ubyło :( co mnie zaniepokoiło i patrze czy nie ma gdzieś czasem wycieków i ku mojemu zaskoczeniu niestety ale ukazaly się wycieki z pod głowicy :( a przeciez dopiero w tamtym roku robilem uszczelke na nowo i znowu by poszła? dodam że jezdze delikatnie nie przegrzewam silnika. Temperatura jest w porzadku w aucie cały czas utrzymuje się poniżej polowy i przez 30km nic sie nie dzieje tzn. nie wzrasta ani nie spada. Powiedzcie mi czy jest konieczność robienia znowu wymiany uszczelki? i czy nie obejdzie sie bez tego. Dodam ze auto w miare dobrze grzeje chociaż w te dni co przywaliło mrozem ponad -10'C do grzało ale nie rewelacyjnie bo z nawiewu leciało cieple powietrze ale nie gorace. Jeśli bedzie potrzeba wymiany uszczelki to prosze powiedzcie mi jaka mam wybrać bo teraz mialem ta całą metalowa wielowarstwową która dla mnie jest dosyć dziwna :/ pierwszy raz widzialem taką uszczelkę
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Gru 18, 2012 13:00   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Wto Gru 18, 2012 13:19   

Niestety jest to HGF. Tak własnie te uszczelki nowego typu puszczają, że płyn leje się po bloku od strony kolektora wydechowego. Teraz wstawiaj stary typ, ale wzmacniany, bo ten nowy typ to szit.
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
grzegorz1652 



Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 128
Skąd: Kraków

Rover 400

Wysłany: Wto Gru 18, 2012 13:21   

yhy czyli ta z tym czerwonym sylikonowym uszczelnieniem tak?
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Wto Gru 18, 2012 13:26   

grzegorz1652 napisał/a:
yhy czyli ta z tym czerwonym sylikonowym uszczelnieniem tak?

Na kolor nie patrz, bo chyba są rożne. Widziałem niebieski i zielony jak i czerwone ścieżki silikonowe na takiej uszczelce. Ważne, aby to był typ wzmacniany.
A powiedz mi jeszcze czy do tamtej uszczelki zmieniałeś również magistrale ??
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
grzegorz1652 



Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 128
Skąd: Kraków

Rover 400

Wysłany: Wto Gru 18, 2012 13:34   

nie wiem za bardzo o jaką magistrale chodzi ale jeśli ona jest w uszczelce to nic nie zmieniałem zalożyłem taką uszczelke jak wyciągłem z opakowania. Uszczelka z firym Victora Reinza
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Wto Gru 18, 2012 13:40   

Magistrala jest pod miska oleju i do niej przykręca się śruby głowicy. Ogólnie Land Rover do tej uszczelki zalecał wymianę również tej magistrali która ponoć była sztywniejsza. Nie wymieniłeś jej, dlatego może puściła.
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
grzegorz1652 



Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 128
Skąd: Kraków

Rover 400

Wysłany: Wto Gru 18, 2012 17:47   

no nie tego nie wymienialem, to teraz jak bede robil uszczelkę pod głowica i będe dawał tą starego typu wzmocnioną to ta magiistrale też mam wymienić?
 
 
kondzio508 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 400
Skąd: B-stok



Wysłany: Wto Gru 18, 2012 17:52   

do starego typu nie , tylko jak bedziesz nowy typ zakładał to wtedy (zalecane jest wymienic magistrale ) ja teraz tez bede w 1.6 robił uszczelke i zakładam erlinga starego typu wzmacniania , poniewaz 1,5 roku temu mój silnik jak jeszcze siedział w r45 miał robioną uszczelke w Angli za ponad 3000 zł. i znów padła bo zamontowana jest nowego typu :/
 
 
 
grzegorz1652 



Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 128
Skąd: Kraków

Rover 400

Wysłany: Wto Gru 18, 2012 18:02   

aha ok dzięki a powiedz mi z jakiej firmy masz czesci bo tez bym chcial wybrać jakąs porządną a nie żebym znowu za rok robił uszczelke :sad:
 
 
kondzio508 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 400
Skąd: B-stok



Wysłany: Wto Gru 18, 2012 18:34   

grzegorz1652, z allegro kupuje , tylko musisz koniecznie miec pewnosc ze stary typ i wzmacniana , bo duzo sprzedaja nowego typu ... ceny od 80-120 zł. jest widziałem za 108 zł. Victora reinza wzmacniana .
 
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Wto Gru 18, 2012 18:38   

Uszczelka uszczelką, ale czynnik ludzki czyli mechanik też jest ważny. :wink:
 
 
 
grzegorz1652 



Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 128
Skąd: Kraków

Rover 400

Wysłany: Wto Gru 18, 2012 19:27   

No własnie z mechanikiem jest problem :( nie wiem komu powierzyć to zadanie żeby nie zmaścił
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Wto Gru 18, 2012 19:29   

Poszukaj na stronie Klubowej. W Krakowie jest jeden polecany specjalista, tylko kolejki pewnie do niego spore...
 
 
 
grzegorz1652 



Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 128
Skąd: Kraków

Rover 400

Wysłany: Wto Gru 18, 2012 19:35   

no wlasnie a mi zależy na czasie... a i cena też pewnie wysoka bo jak serwis... a powiedzcie mi gdzie można znaleźć te uszczelki do kupienia bo na allegro nie widze a najlepiej było by szukać po nr. czy symbolu to jakbym mógł prosić żebyście mi napisali symbol lub nr. katalogowy uszczelki taką jak mam kupić to bede wdzięczny :)
 
 
kondzio508 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 400
Skąd: B-stok



Wysłany: Wto Gru 18, 2012 19:37   

ta dla mnie wyglada ok http://allegro.pl/uszczel...2834650937.html
 
 
 
grzegorz1652 



Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 128
Skąd: Kraków

Rover 400

Wysłany: Wto Gru 18, 2012 20:58   

a nie byłaby lepsza ta z elringa? bo tamta to widać ze ma ten silikon i pisze ze wzmocniony. a o tej z reinza nic nie pisze. i jeszcze jedno jakie śruby najlepiej kupić? z corecto czy jakoś tak za 135zł będą dobre?
 
 
kondzio508 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 400
Skąd: B-stok



Wysłany: Wto Gru 18, 2012 21:49   

grzegorz1652, nie podkupuj mi tych śrub sam na nie poluje :P a ja bede brał własnie ta erlinga ma 2 sztuki takze jedna moja druga twoja :P

e tam sprawdziłem ma 4 kpl. takze mozesz kupować , co do jakości to nie wiem , ja chybe je zakupie bo i tak teraz w rovera wsadziłem ok 3500 zł. czy nawet juz 4 tyś . to musze przystopować , dla mnie wazne ze nowe .
 
 
 
grzegorz1652 



Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 128
Skąd: Kraków

Rover 400

Wysłany: Sob Mar 30, 2013 09:22   

Witam. Panów ponownie i powiem tak że na jakiś czas teraz się uspokoil ten wyciek, jednak dzisiaj popatrzyłem a tu az się lało po bloku silnika , ale temperatura jest w porzadku ani nie rośnie ani nic jest taka jak ma być. Więc proszę o opinie czy najlepiej już teraz z tym zrobić czy moge tak narazie jezdzic?
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Sob Mar 30, 2013 17:23   

grzegorz1652 napisał/a:
Więc proszę o opinie czy najlepiej już teraz z tym zrobić czy moge tak narazie jezdzic?

Lepiej to zrobić i wstawić stary typ, ale wzmacniany.
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R416] Czyżby ECU........?????
Nie ma komunikatów błyskowych, nie swieci sie "check engine" podczas rozruchu.
TomekBugajski Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Wto Kwi 21, 2009 21:47
TomekBugajski
Brak nowych postów [r416] Czyżby sprzęgło?
grzegorz1652 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 45 Czw Lut 27, 2014 17:37
sTERYD
Brak nowych postów [R 420 SDi] czyżby HGF ?
medika Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 17 Sro Paź 07, 2009 19:11
szoso
Brak nowych postów [R420] Czyżby rozrusznik?
a może coś innego?
String Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Nie Lut 17, 2008 22:29
Skiba
Brak nowych postów [R45] Czyżby padł akumulator
Nic nie działa
kosman Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 16 Czw Lut 07, 2008 13:19
kosman



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink