Forum Klubu ROVERki.pl :: [R220SDI] HGF w dieslu
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R220SDI] HGF w dieslu
Autor Wiadomość
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Czw Gru 20, 2012 09:54   [R220SDI] HGF w dieslu
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997

Witam jako iz spotkał mnie ten zaszczyt w dieslu co zdarza sie naprawde rzadko ,(moje obawy do samych szklanek oraz wałka to pikus w porównaniu z tym)
niestety musze meczyc sie jak w K serii :twisted:
Pytanko jaka uszczelke proponujecie do diesla ?
U mnie poszła miedzy 3 a 4 garnkiem :mad:



_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Gru 20, 2012 09:54   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Gru 20, 2012 10:40   

Elring
Goetze
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Czw Gru 20, 2012 11:22   

Dzieki Szoso bede pentraktował ze sprzedawcami :cool:

Co to HGFa to przyznaje sie bez bicia 2 razy został silnik przegrzany .choc było to z poł roku temu,przyczyna był zapchany zbiorniczek wyrownawczy(w przewodzie cos siedziało i raz było dobrze a raz przytykało i blokowało przepływ płynu)
Wiec troszke mu nazbierało sie , przez 7 lat traktowania (a nie wiadomo co było wczesniej)
jak widac slad silikonu(fabrycznie silników nie składali na silikon) :lol:
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Gru 20, 2012 14:22   

kadzaf, http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=68484

Poczytaj sobie ja montowałem EL-ringa wszystko kuta uszczelkę pod głowice i nowe śruby i git.

Wygląda to raczej na pękniętą uszczelkę. MOze tłoki wypala z braku ECU :wink:

[ Dodano: Czw Gru 20, 2012 14:22 ]
Nie jest to typowe HGF jak w K-series bo nie dostaje sie tobie woda do oleju tak za bardzo tylko tloki nie maja kompresji.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Czw Gru 20, 2012 17:53   

Normalny, tylko k-serie niema litego bloku:

Więc jak idzie kawałek uszczelki to już z racji zę woda jest wszędzie to miesza się momentalnie :wink:
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Pią Gru 21, 2012 16:32   

Remigiusz napisał/a:
kadzaf, http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=68484

Poczytaj sobie ja montowałem EL-ringa wszystko kuta uszczelkę pod głowice i nowe śruby i git.

Wygląda to raczej na pękniętą uszczelkę. MOze tłoki wypala z braku ECU :wink:

[ Dodano: Czw Gru 20, 2012 14:22 ]
Nie jest to typowe HGF jak w K-series bo nie dostaje sie tobie woda do oleju tak za bardzo tylko tloki nie maja kompresji.

Remi no zerkam cały czas ,zreszta mówiłem ze przygarnąłbym twojego R tylko ty jak zwykle upierasz sie . :razz:

[ Dodano: Pią Gru 21, 2012 16:32 ]
Remigiusz napisał/a:
Wygląda to raczej na pękniętą uszczelkę. MOze tłoki wypala z braku ECU

Raczej to nie ma nic wspolnego,moze w jakims % ale naprawde niewielkim.

Chyba wiem co było przyczyna tego ze tak sie stało. :wink:
Głowice odkrecał moj ojciec i mówił ze sruby nie były dokrecone (lekko odkrecały sie )
Druga wazniejsza rzecz to jakość uszczelki w której nie było przepływu cieczy(z jednej strony nie ma powybijanych otworów aby ciecz mogła przepływac ) wiec ograniczony przepływ,z tej własnie strony w bloku zrobiła sie papka i przytykała scianki bloku. :/

Chyba ze tak musi byc zrobiona ,ale co to miałby na celu :shock:
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Gru 22, 2012 02:55   

Nie wiem mogę tobie zrobić fote dobrej uszczelki na bloku co ma w garażu jeszcze :wink: Głowicy się tak łatwo nie da odkręcić ja odkręcałem pamiętam pneumatem bo nie chciało puścić :wink:

Mozę ktoś źle skręcić i robił kiedyś głowice i wydmuchało ja po prostu przez ta moc u ciebie :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Sob Gru 22, 2012 08:31   

Zastanawiam sie dlaczego z drugiej strony uszczelka nie ma otworów takich jakie sa w
bloku oraz głowicy
(Przez co ograniczona jest jedna strona scianki przepustowość cieczy chłodzacej)


:shock:

[ Dodano: Sob Gru 22, 2012 08:17 ]
A tak wyglada rozmieszczenie otworów w moim bloku oraz głowicy .





Wiekoszosc uszczelek do tego modelu nie ma z jednej strony otworów na przepływ cieczy .Czyzby zwiazane to było z czyms waznym ? Chyba bede musiał zaryzykowac i powybijac dodatkowe otwory tak jak jest w bloku i głowicy :lol:

[ Dodano: Sob Gru 22, 2012 08:31 ]
Chyba zapewnie chodzi tu o ukierunkowanie wymuszonego obiegu przez pompe wody która pcha ciecz przez blok . :cool:
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZR160] Klekot jak w Dieslu
Gość Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 12 Wto Wrz 22, 2009 08:21
IROLA
Brak nowych postów [R25 TD] prawidłowe obroty w dieslu
groohaa Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Pią Gru 13, 2013 19:58
Remigiusz
Brak nowych postów [R220SDi]
pitek20 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Wto Cze 02, 2009 23:29
Brt
Brak nowych postów [r220sdi 98r]
Wymiana kierownicy
DrMambo Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Pią Mar 26, 2010 10:13
DrMambo
Brak nowych postów [r220sdi 98r]
wentylacja
DrMambo Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Wto Lip 14, 2009 18:08
DrMambo



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink