Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Czy silnik M47R wyjęty z manuala pasuje do automata?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Czy silnik M47R wyjęty z manuala pasuje do automata?
Autor Wiadomość
chdn 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lip 2008
Posty: 45

Rover 75

Wysłany: Pią Gru 21, 2012 00:56   [R75] Czy silnik M47R wyjęty z manuala pasuje do automata?
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004

Koleżanki i Koledzy,
stało się najgorsze... kolejny silnik CDT się rozleciał... W poprzednim ukręciły się wałki rozrządu, a obecny się zatarł :cry: Serwisowany na czas, olej co 10tyś km wymieniany na Mobil 1 półsyntetyk i zonk...
Niestety silniki po 2002r są do kitu, to nie prawdziwe BMW tylko jakieś angielskie badziewie. Widziałem silnik z 2001r i z 2004 od środka, szkoda gadać. Ale do rzeczy,
Czy gdybym kupił silnik CDT z Roverka manuala, będzie pasować do automata?
Mam możliwość kupienia za nieduże pieniądze ale nie mam pewności czy będzie wszystko grać.
Dziękuję za pomoc
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Gru 21, 2012 00:56   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Spider1801 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 42
Skąd: Lisewo

Rover 75

Wysłany: Pią Gru 21, 2012 06:54   

Silinki w manualu i automacie są te same. Różnica jest w sprzęgle zakładasz swoje i wszystko gra. Kilka miesiecy temy sam robiłem przekładkę z anglika automatu do europejskiego manuala i wszystko pasowało.
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pią Gru 21, 2012 09:20   

chdn napisał/a:
W poprzednim ukręciły się wałki rozrządu, a obecny się zatarł :cry: Serwisowany na czas, olej co 10tyś km wymieniany na Mobil 1 półsyntetyk i zonk...
Widocznie coś słabo serwisowany albo zła technika jazdy.
chdn napisał/a:
Niestety silniki po 2002r są do kitu, to nie prawdziwe BMW tylko jakieś angielskie badziewie.
Dobre :) O czym Ty piszesz? Zobacz co masz nabite na podzespołach i nie pisz głupot. Jakie angielskie?
chdn napisał/a:
Widziałem silnik z 2001r i z 2004 od środka, szkoda gadać.
I co niby tam takiego dziwnego/innego? Plastykowe korbowody? Papierowe pierścienie, a może zawory z wydmuszek?

O rany. :załamka:
 
 
chdn 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lip 2008
Posty: 45

Rover 75

Wysłany: Pią Gru 21, 2012 10:22   

Podzespoly (czujniki i osprzet) jest BMW ale np wałki rozrzadu nie miały nabite BMW w silniku z 2004r! Wałki popekaly jakby byly z porcelany.
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pią Gru 21, 2012 13:36   

chdn napisał/a:
ale np wałki rozrzadu nie miały nabite BMW w silniku z 2004r!
No i co w związku z tym?
chdn napisał/a:
Wałki popekaly jakby byly z porcelany.
Hartowane są, więc się rozsypały, a powód pewnie jest inny. Tłoki czasem nie walnęły w zawory? Odma była sprawna? Oleju nie brakowało? Odpowiedni olej? Gazowanie na zimnym silniku? Chip?
 
 
sash997 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1654
Skąd: wieluń



Wysłany: Pią Gru 21, 2012 20:53   

CDT + to raczej na chip wskazuje :razz: może mapki za ostre??albo u jakiegoś niechluja zrobione
_________________
-DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
 
 
 
chdn 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lip 2008
Posty: 45

Rover 75

Wysłany: Sob Gru 22, 2012 09:13   

Spider1801 napisał/a:
Silinki w manualu i automacie są te same. Różnica jest w sprzęgle zakładasz swoje i wszystko gra. Kilka miesiecy temy sam robiłem przekładkę z anglika automatu do europejskiego manuala i wszystko pasowało.


Dzięki Spider1801!
Temat do zamknięcia, pytałem czy pasuje silnik a nie o jakość silników po 2002r.
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Sob Gru 22, 2012 11:14   

chdn napisał/a:
Temat do zamknięcia,
To ja zdecyduje czy do zamknięcia. :wink:

chdn napisał/a:
pytałem czy pasuje silnik a nie o jakość silników po 2002r.
Pytać nie pytałeś ale zacząłeś wygłaszać swoje mądrości.
chdn napisał/a:
Niestety silniki po 2002r są do kitu, to nie prawdziwe BMW tylko jakieś angielskie badziewie. Widziałem silnik z 2001r i z 2004 od środka, szkoda gadać.
 
 
chdn 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lip 2008
Posty: 45

Rover 75

Wysłany: Sob Sty 05, 2013 15:36   

Silnik wymieniony, dwa dni roboty i wszystko na miejscu :mrgreen:
Jest lepiej niż było, teraz jest dopiero rakieta.

Jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc :grin:
Szerokości
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 75]Rocznik 2000, czy pasuje silnik z 2002? Wymiana motoru
matek.webik Rover serii 75, MG ZT 3 Sro Kwi 24, 2013 15:54
Mateusz91
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [i] Czy opłacalna jest wymiana automata na manual i jak? [i]
Robert8610 Rover serii 75, MG ZT 3 Pon Lip 23, 2012 17:40
tronsek
Brak nowych postów [R75] Schowek - czy pasuje od anglika?
slav Rover serii 75, MG ZT 8 Nie Paź 30, 2011 19:46
witgut
Brak nowych postów [R75]Czy turbo z 116KM pasuje do 136KM?
roverr Rover serii 75, MG ZT 11 Czw Gru 31, 2015 17:28
longer86
Brak nowych postów [R75] - Intercooler - czy pasuje z benzyny 1.8T do 2.0 CDTi?
michalfpl Rover serii 75, MG ZT 13 Sro Cze 07, 2017 11:30
MaReK



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink