Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
Witam,
Mam pytanie do znawców tematu: czy centralki immo w serii 400 w rocznikach 97-98 różniły się od tych w roczniku 99? I drugie: czy we wszystkich w serii 400 97-99 był już aktywny immo (wymagający obecności pilota blisko stacyjki i rozbrajający się automatycznie) czy 97-98 pasywny, a 99 aktywny? Czy w ogóle zależało od kraju dystrybucji, a nie od rocznika?
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sty 09, 2013 20:43 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
I drugie: czy we wszystkich w serii 400 97-99 był już aktywny immo
Koleżanka miała 400 z 1999 r. i musiała wciskać przycisk, który znajdował się tam gdzie ja mam elektryczną regulację lusterek. Lokalizacji przycisku jestem pewny ale w 99 %.
Ja myślałem że mam aktywny (samochód grudzien 1997). Ale chyba nie mam.
Jeżeli zgaszę auto, wyciągne klucze i chce potem ponownie zapalić, to muszę wcisnąć przycisk na pilocie.
Żadne zbliżanie do stacyjki chyba nie pomaga. Klucz 17TN.
Chyba że coś się zepsuło, albo żelastwo przy kluczykach zakłóca sygnał...
Nie sprawdzałem jeszcze drugiego kompletu, dokupionego, ale pewnie tak samo ma.
Nie mam natomiast żadnego oddzielnego przycisku do immo, wszystko załatwia pilot.
Bez odblokowania immo rover tylko piszczy po włączeniu zapłonu.
Zapytam w takim razie inaczej: czy ktoś w roczniku 97 lub 98 ma aktywny immo nie wymagający naciśnięcia przycisku na pilocie przed odpaleniem?
mój Rover jest z 1998 i nie wciskam przycisku w pilocie i odpalam (czerwona lampka sobie mryga przed odpaleniem), nie raz sobie wcisnę, ale nie ma to znaczenia, bo gdy wciskam czy nie, to nie ma to u mnie znaczenia i odpala
mi elektryk mówił, że ogólnie auta z 98 to mają aktywne lub pasywne immo bo to był rok przejściowy w autach
Ja zazwyczaj też nie musze wciskać przycisku. Jak otworze z pilota, to odpalam i jade.
Niestety jak otworze kluczykiem, bądź też zgaszę silnik, pójde np zapłacić za tankowanie i wróce (bez zamykania auta!), to wtedy już owszem.
Genralnie więc chodzi o to, aby przycisk jednak wcisnąć (przy otwieraniu auta też się liczy).
Auto według książki serwisowej jest z początku grudnia 1997.
Pomógł: 17 razy Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 292 Skąd: Kraków
Wysłany: Pią Sty 11, 2013 14:16
Mój jest z pierwszej połowy 98r. i nic nie muszę wciskać. Mogę otworzyć auto kluczem i od razu odpalać. Słychać tylko wtedy krótki sygnał z immo. Tak samo z bagażnikiem. Przy zamkniętym aucie otwarcie samym kluczem nie uruchamia alarmu, jednak wystarczy że nie mam pilota przy kluczykach i w pobliżu samochodu, to załącza się wtedy alarm. Na dobrą sprawę mógłbym nosić samego pilota w kieszeni i korzystać tylko z klucza.
Samochód składany w lipcu-sierpniu 97 i nie muszę naciskać żadnego guzika. Dioda w zegarach 1.4Si.
Samochód składany w 96 roku (miesiąc do ustalenia) i guzik trzeba naciskać. Diody w drzwiach 2.0Si.
Mam wrażenie że immo w 2.0 jest ciut inne.
Micros, który masz rok i gdzie masz diodę od immo?
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum