Typ: T Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2004
Silnik 1.8 turbo, wypadają zapłony na 4 cylindrze na wolnych obrotach, tylko proszę bez porad typu świece, kable, cewki to już sprawdzone. Głowica sprawdzona na szczelność splanowana, zawory dotarte, silnik tuż po HGF jednak zjawisko występowało już znacznie wcześniej. Wypadanie zapłonów występuje zarówno na benzynie jak i na gazie. I teraz najlepsze: jak zwiększę o 10% wydatek wtryskiwacza na 4 cylindrze to zapłony przestają wypadać i na gazie silnik chodzi równiutko.
Obserwacji ciąg dalszy - zjawisko wypadania zapłonu na obu paliwach zaczyna się dopiero w momencie gdy do pracy wkracza sonda lambda, na zimnym do momentu kiedy zacznie pracować wszystko równo jak drut. Nieszczelności zarówno w dolocie jak i wydechu nie zauważyłem. Czyżby taka uroda tego silnika? Czasami nawet nie pojawia się błąd w obd, ale wypady w pracy silnika są wyczuwalne.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sty 29, 2013 18:16 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum