Forum Klubu ROVERki.pl :: [r200] mit stał sie faktem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Adrian
Pon Sty 07, 2013 17:39
[r200] mit stał sie faktem
Autor Wiadomość
rdgz 




Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 43



  Wysłany: Pon Sty 07, 2013 15:18   [r200] mit stał sie faktem
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1999

Witam,
I stało się w drodze powrotnej Słowacja -Polska R nie wytrzymał i pojawi sie HGF. Pisze tego posta ku przestrodze innych jaki to hgf jest zdradliwe. Przed wyruszeniem w drogę powrotną, profilaktycznie sprawdziłem olej , płyn chłodniczy nawet koła sobie podpompowałem, przez pierwsze 20 km nie podkręcałem powyżej 3000 aż się zagrzał. Po drodze nie pojawiły się żadne niepokojące objawy, jakoś tak się nauczyłem że co jakiś czas sprawdzam temperaturę, tutaj tez nie pokazało się nic niepokojącego. W pewnym momencie zniknęło ciepłe ogrzewanie, temperatura nadal w normie. Zaniepokojony podjechałem do najbliższej bramki na trasie. Otwieram klapę i widzę ze płyn w zbiorniczku wyrównawczym się zagotował, po chwili okazało się że jest wypełniony olejem a w oleju pojawiły się odrobiny wody. Więc wszystko jasne :| . Martwi mie tylko to ze już raz uszczelka była wymieniania i to raczej przez profesjonalistów w aso michałowice przy 80 000 teraz mam 166 000 więc jak za kolejne 80 000 ma się to pojawić ponownie to nie za dobrze świadczy o marce R. :|
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Sty 07, 2013 15:18   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
pelson91 




Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Pon Sty 07, 2013 15:26   

rdgz napisał/a:
to nie za dobrze świadczy o marce R. :|

Nie o samej marce, lecz o silnikach serii K których w życiu bym nie kupił, ba, nawet bałbym się pożyczyć od kogoś :D
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
bociannielot 
Moderator




Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Sty 07, 2013 15:29   

To sobie sprawdź posty kolegi Kozika jak pisał ostatnio o hgf co 50- tys ;) czegoś chciał od k-serii :D i jaki mit ?? - toż to same fakty są :D pozdrawiam - właściciel L- serii ;)
 
 
 
rdgz 




Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 43



Wysłany: Pon Sty 07, 2013 15:41   

bociannielot napisał/a:
To sobie sprawdź posty kolegi Kozika jak pisał ostatnio o hgf co 50- tys ;) czegoś chciał od k-serii :D i jaki mit ?? - toż to same fakty są :D pozdrawiam - właściciel L- serii ;)
poprzednio miałem już doczynienia z k-serią przy przebiegu 180 000 nic takiego się nie pojawiło, tylko model 414, no szkoda szkoda, ja zobacze jakie będą koszty tej naprawy w najgorszym przypadku --żyletki :cry:
 
 
bociannielot 
Moderator




Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Sty 07, 2013 15:46   

rdgz, jeśli cię to pocieszy mojej lubej wujek też ostatnio w 400 HGF-a miał :) także nie ma znaczenia czy 200 czy 400 :)
 
 
 
rdgz 




Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 43



Wysłany: Pon Sty 07, 2013 15:55   

bociannielot napisał/a:
rdgz, jeśli cię to pocieszy mojej lubej wujek też ostatnio w 400 HGF-a miał :) także nie ma znaczenia czy 200 czy 400 :)
:grin: :grin: :grin: hahaha ah dzięki, od razu mi się lepiej zrobiło :grin: przynajmniej jedno hgf mnie omineło :D :D :D
 
 
kadzaf 




Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Pon Sty 07, 2013 16:47   

rdgz jesli bardziej Cie to pocieszy to powiem Ci ze mnie tez spotkał HGF i to w L serii :mrgreen:
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Pawkaz 




Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 1664
Skąd: Warszawa

Rover 600

Wysłany: Pon Sty 07, 2013 17:02   

Fakty i mity sa pod tym linkiem :
http://www.roverki.pl/cie...kty-i-mity.html
_________________
Był R 216 Gti, później R 600 SDI, a teraz Opel Vectra C :D
 
 
 
rdgz 




Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 43



Wysłany: Pon Sty 07, 2013 17:20   

Pawkaz napisał/a:
Fakty i mity sa pod tym linkiem :
http://www.roverki.pl/cie...kty-i-mity.html
ale nie ma tam nic o HGF czli mało tych faktów
 
 
Raptile 




Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pon Sty 07, 2013 17:29   

hgf srednio raz na 100 tys km ;) takze nie ma co plakac tylko rob i smigaj dalej :D tą usterke wlicza sie jako w eksploatacje auta a nie jako usterka :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
kadzaf 




Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Pon Sty 07, 2013 17:37   

Raptile napisał/a:
hgf srednio raz na 100 tys km takze nie ma co plakac tylko rob i smigaj dalej tą usterke wlicza sie jako w eksploatacje auta a nie jako usterka

W koncu całkowicie to nie wyklucza z dalszej jazdy hehe . :mrgreen:
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
rdgz 




Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 43



Wysłany: Pon Sty 07, 2013 17:47   

kadzaf napisał/a:
Raptile napisał/a:
hgf srednio raz na 100 tys km takze nie ma co plakac tylko rob i smigaj dalej tą usterke wlicza sie jako w eksploatacje auta a nie jako usterka

W koncu całkowicie to nie wyklucza z dalszej jazdy hehe . :mrgreen:
ale tylko z górki:)
 
 
andrew0503 




Dołączył: 26 Sie 2010
Posty: 501
Skąd: epaepa

Rover 45

Wysłany: Pon Sty 07, 2013 18:10   

HGF to nie wyrok, życie z wliczonym HGF też jest możliwe :) . Jak dla mnie to jedyna poważniejsza usterka w k-serii, nie ma co panikować. Zaraz po zakupie R też musiałem zmieniać uszczelkę i to była jedyna kosztowniejsza awaria. Może są jakieś samochody pozbawione wad ale przynajmniej do dziś jeszcze o takich nie słyszałem ;)
_________________
Andrzej
 
 
 
bizon 




Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Pon Sty 07, 2013 18:10   

kadzaf napisał/a:
to powiem Ci ze mnie tez spotkał HGF i to w L serii :mrgreen:

przybij piątke
 
 
 
kadzaf 




Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Pon Sty 07, 2013 18:24   

bizon napisał/a:
kadzaf napisał/a:
to powiem Ci ze mnie tez spotkał HGF i to w L serii :mrgreen:

przybij piątke

:ok: co najwyzej na 4,5 bo na 5tke za mało ,brak hellmanasa pod korkiem :lol:
 
 
Alexi 




Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Pon Sty 07, 2013 18:45   

bizon napisał/a:
kadzaf napisał/a:
to powiem Ci ze mnie tez spotkał HGF i to w L serii :mrgreen:

przybij piątke


Zdolniochy :D zrobić hgf'a w silniku którego trudno w ogóle rozgrzać :D
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
brkzzz 




Dołączył: 10 Mar 2012
Posty: 815

Rover 200

Wysłany: Pon Sty 07, 2013 21:01   

Raptile napisał/a:
tą usterke wlicza sie jako w eksploatacje auta a nie jako usterka

Otóż to! Można nawet sobie zrobić świnkę-skarbonkę w schowku i przy każdym tankowaniu wrzucać parę złotych na HGF-a :P
_________________
Pozdrawiam,
Adam
 
 
sknerko 
Klubowicz





Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pon Sty 07, 2013 23:35   

mój polonez ok 160kkm i pierwszy HGF i jedyny na razie (wystąpił bo mi dziurką w rurce płyn w trasie z układu spierdzielił), auto ma jakieś 230kkm na blacie.
Tescia poldas 180kkm i pierwszy HGF przyczyna nieustalona do hgf 30kkm na LPG zrobił, został po naprawie sprzedany i wiem ze HGF dopadł go po następnych 50kkm.
Kuzyna poldas 180kkm i pierwszy HGF bo płyn spierdzielił uszczelką jakąś, naprawiony i sprzedany przy 230kkm.
Frelander 130kkm i pierwszy HGF, zrobili partacze w serwisie LR i po 30kkm wymieniłem uszczelkę znowu bo ciekła na zewnątrz i płynu ubywało, od naprawy zrobiłem ponad 50kkm i nadal jeździ
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
maniaq 



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Pon Sty 07, 2013 23:39   

Zeby tylko takie porblemy ludzie mieli ;) uszczelka to eksploatacja,jak paski :D

Poczytajcie forum np Audi i VW, ci co kupili TDI i wtryski wymieniaja co chwila na naszym paliwie ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
sknerko 
Klubowicz





Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Wto Sty 08, 2013 08:28   

maniaq, w fiatach ponoć uszczelka głowicy co tankowanie jest do wymiany :mrgreen:
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R200] Mam 16V czy 8V???
pistolet Offtopic 15 Sro Lis 10, 2010 18:44
PTE
Brak nowych postów lusterka od R25 do R200 98'
memphisto Offtopic 4 Pon Lut 09, 2009 01:36
Gość
Brak nowych postów Artykuły o R200??
strala1 Offtopic 3 Czw Sty 08, 2009 19:46
Brt
Brak nowych postów R200 sprzedany
Nowal Offtopic 3 Pon Wrz 05, 2011 21:38
Raptile
Brak nowych postów Wypadek - R200
michone Offtopic 6 Pon Paź 26, 2009 08:24
paff



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink