Wysłany: Czw Lut 21, 2008 15:04 [Freelander] Centralny zamek
Typ: TD4 Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
w moim landku coś się poknociło z centralnym w tylnych lewych drzwiach. bardzo ładnie i elegancko je zamyka { przycisk w chodzi do drzwi) lecz jakoś się hadra zawzieła i nie chce go otworzyć z pilota.(przcisk pozostaje w drzwiach) ręcznie klameczką otwierają sie normalnie pozostałe drzwi działają ok . problem jest poważny bo teściowa już dwa razy prawie odchodziła z zewnętrzną klamką w ręku. oczywiście można nie wozić teściowej ale to chyba nie o to chodzi. mogę otwierać recznie ale to i tak duże poświęcenie dla teściowej.
a tak na poważnie to ktoś ma jakis pomysł o co tu chodzi??
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Gru 17, 2010 00:10, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lut 21, 2008 15:04 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Czw Lut 21, 2008 19:45
Masz ewidentnie uszkodzony zamek do wymiany-bardzo częsta przypadłość
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Witam
od 3 dni mam taką sama przypadłośc ale z zamkiem w drzwiach kierowcy.
Tyle tylko że ich nie mogę zamknąć przyciskiem z konsoli, ale z pilota zamykają się zawsze.
Proszę o informację czyt to jest zamek w samych drzwiach , czy centralka??
gumin00, Mam podobny problem z freelanderem tylko, że z wszystkimi zamkami. Nie da się zamknąć z konsoli za to otworzyć zawsze. Co było powodem twojego problemu?
Złośliwie odpowiem, że powodem tej i każdej innej awarii był ----> freelander
A tak na poważnie, to zamki. Przez 3 i pół roku jak go miałem, to wymieniłem wszystkie 4 szt zamki i trzy elektryczne szyby !! nigdy w żadnym aucie nie miałem tylu awarii zamków i szyb.
Zamki są felerne jak diabli, jak miałem trzeci wymienić, to postanowiłem rozebrać wcześniejsze popsute (przecież mechanik jestem ) i wymiękłem Okazuje się, że już zatrzaski pękały przy jakiejkolwiek próbie podważenia a w środku są dwa silniczki modelaskie bardzo delikatne. Aby otworzyć auto muszą zadziałać oba, aby zablokować to już tylko jeden wystarczy. Stąd częściej awaria, że zamyka, ale nie otwiera. Oczywiście silniczki nie są zamienne a zresztą nie było za bardzo co składać.
Kupiłem w hurcie 4 szt używek aby na przyszłość było
Rozumiem tylko że ty miałeś problemy z zamkami a u mnie działa wszystko ale tylko z pilota. Natomiast z konsoli od środka nie mogę zamknąć dżwi. Jedynie kiedy mi ten klawisz działa to w sytuacji jak mam otwarte z pilota tylko moje drzwi to po otwarciu ręcznie nawet wszystkich mogę je zamknąć z konsoli, ale jak otworzę z konsoli to już nie działa zamykanie z niej. i wogóloe po włączeniu zapłonu central otwiera wszystko i tak pozostaje.
Ja twierdzę, że to wina zamka, w zamku są dwa silniki i kilka czujników i to się załącza w kilku konfiguracjach.
Za którymś razem też miałem anomalie z centralnym, że jakoś z pilota działał, a z przycisku nie, lub odwrotnie ( nie pamiętam ), troszkę cieszyłem się, że to nie zamek w drzwiach, ale z czasem to się rozwinęło do normalnego uszkodzenia, że nie otwierał.
Któryś zamek blokuje się mechanicznie i zamyka, ale nie dopina któregoś czujnika, stąd takie objawy. Jak pamiętam, to przycisk nie do końca się chował w którychś drzwiach i to on padł.
Dzięki śliczne za odpowiedź mam nadzieję że tak właśnie sie stanie a właściwie to niech to działa klientowi jak najdłużej. Już mi koncepcji brakowało bo wsjo ok podłączone a takie cyrki ale mnie uspokoiłeś.
Wysłany: Pią Mar 15, 2013 21:14 problem z centralnym zamkiem i szyba kierowcy land rover
Mam problem z centralnym zamkiem. na parkingu walczyłem alarm a po powrocie nie mogłem otworzyć samochodu. Jednak jakoś tam jeden z zamków doskoczył i otworzyłem dzwi pasażera ( samochód po przekladce) okazało się że akumulator byl słaby. Dał radę jeszcze odpalic ale po wielokrottych próbach otworzenia zamka samochód padł. Teraz akumulator jest w porządku , samochód odpala ale zamek nie działa. Pilotem mogę go włączyć ale wyłączyć już nie. Otworzyć samochód mogę jedynie od środka.
Sprawdził bym połączenie kabelków przy wtyczce do CCU.
Tam a boku masz wtyczkę gdzie schodzą się kabelki od zamków.
Któryś z nich (chyba biało niebieski albo cały fioletowy) to masa od drzwi z zamkiem.
Jak tam nie ma styku to właśnie nie otworzysz auta z pilota.
Przerabiałem temat u siebie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum