Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
witam, po półrocznej walce powoli kończę naprawy swojego biednego Roverka 220 sdi
Mechanik zmienił kąt wtrysku przesuwając zgodnie ze wskazówkami zegara na ucho, tak aby najmiękcej chodził silnik. Mam pytanie, bo czasem jeszcze szarpie wymieniłem( zawór sterujący EGR, przepływomierz, czujnik położenia wału, zregenerowałem turbinę, węże IC wymieniłem oraz uszczelniłem, wsadziłem nowy akumulator, hmm co tam jeszcze aha tapicerka od 25 prawie nowa).
Może ktoś wie czy należy jeszcze przestawić kąt wtrysku do przodu czyli zgodnie ze wskazówkami zegara, żeby przestały obroty skakać i jeszcze lepiej odpalał, a nie był zamulony?
Czy ktoś wie jaki powinien być w tym silniku prawidłowy kąt wtrysku?
Za wszelką pomoc formowiczą bardzo dziękuję.
SPAMU¦
Wysłany: Pią Sty 18, 2013 16:16 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum