Forum Klubu ROVERki.pl :: [R220] nie odpala, przepala bezpiecznik F5 w komorze silnika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R220] nie odpala, przepala bezpiecznik F5 w komorze silnika
Autor Wiadomość
lewy86 



Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 9
Skąd: Prusice



Wysłany: Sob Sty 19, 2013 17:57   [R220] nie odpala, przepala bezpiecznik F5 w komorze silnika
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997

Witam!

Mam problem z moim Roverem 220 SDI, który polega na braku możliwości odpalenia i przepalaniu się bezpiecznika F5 (engine management 15A w komorze silnika) Po spaleniu się bezpiecznika włączenia się wentylatora chłodnicy. Podobny problem miał Ornatus, gdzie opisał to w poście http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=46315 .
1. Wymieniłem przewody masy od klema (-) ---> karoseria ---> ECU - brak rezultatu.
2. Próbowałem odpalać bez MFU - brak rezultatu
3. Wiązka tylnej klapy uszkodzona, ale odłączona przy kostkach w bagażniku - brak rezultatu
4. Zauważyłem, że napięcie na elektrozaworze na pompie wynosi coś około 7V to chyba za mało? Możliwe że jest uszkodzona wiązka?
5. Jakieś propozycje?
Czy mógłby mi ktoś udostępnić schemat elektryczny sterowania silnikiem? Nie dam rady ściągnąć całego rave gdyż mam słabe łącze i na dodatek często zrywa...
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Sty 19, 2013 17:57   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
LORDI_220 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lut 2012
Posty: 10
Skąd: Jasło

Rover 200

Wysłany: Pon Sty 21, 2013 18:28   

WITAM
A sprawdziłeś kable idące do pompy wtryskowej do tego elektrozaworu??
U mnie był on prawdopodobnie przegryziony przez mysz lub innego gryzonia<autko pod chmurką>i zwierał do obudowy pompy wtryskowej lub do innego w tej wiązce

Jest to bardzo cienki przewód i mało co go nie przeoczyłem:P
Musisz uważnie prześledzić tą wiązkę

POWODZENIA MAM NADZIEJE ZE TO TA PRZYCZYNA:)
 
 
lewy86 



Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 9
Skąd: Prusice



Wysłany: Sro Sty 23, 2013 16:38   

Odświeżam temat. Udało mi się odpalić auto! Problem jest ze sterowanie elektrozaworu. Kiedy odłączę przewód od elektrozaworu to miernik wskazuje napięcie akumulatora, czyli ok. Kiedy tylko podłącze go z powrotem i mierzę napięcie to wynosi ono coś około 0,3V - czyli źle! Przewód sprawdziłem aż do wtyczki ECU, miernik wskazuje 0,2 OHM (nie ma też przebicia do masy). Podałem napięcie bezpośrednio z akumulatora na elektrozawór (uprzednio odłączając sterujący nim przewód) samochód zapalił i niby normalnie pracuje, ale świeci się kontrolka check engine. Pytanie moje jest takie:
Co steruje tym zaworem, jakiś tranzystor? Czy może jest w sterowniku jakiś przekaźnik?
Prześle ktoś schemat sterowania silnikiem?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R214Si] Przepala się bezpiecznik od LPG.
orzello Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Wto Sie 04, 2015 17:00
orzello
Brak nowych postów [R200]Przepala bezpiecznik i nie działa tylne prawe światło
marcin5812 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Czw Sie 04, 2011 17:37
leszczu
Brak nowych postów [R220 SDi 98r.] Nie odpala po remocie silnika.
monika27 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Sro Sty 13, 2010 10:43
Remigiusz
Brak nowych postów [R200] Plus po stacyjce w komorze silnika
tomi555 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 13 Pon Paź 22, 2012 20:51
tomi555
Brak nowych postów [r216 Si 98] stukanie w komorze silnika
krzysiekszm Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Pią Sie 15, 2008 14:43
krzysiekszm



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink