Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1998
Witam mam pytanie jak mam sie zabrac do wymiany wkladow w drazkach reakcyjnych tak aby wymienic je szybko prosze o jakies wskazowki . Dziekuje z gory
Rower 214 1.4 16v rok 1998
SPAMU¦
Wysłany: Pią Sty 25, 2013 19:44 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jest kilka metod. Na początek odkręcasz nakrętkę orzy gumach a potem
1 Albo odkręcasz drążek od wahacza ( 2 śruby )
2 Albo odkręcasz wahacz od sanek i stabilizator od wahacza i wyginasz całość z mcphersonem aby wyszedł z kielicha swojego.
Przy drugiej metodzie obowiązkowo koło ściągnąć i na podniesionym robić ,
w pierwszej opcji teoretycznie można na opuszczonym aucie jak sie ma kanał ale w praktyce trudno potem dopasować otwory aby skręcić to.
Bez kanału opcja 2ga najlepsza.
Odkrecasz 4 śruby od belki na klucz 17 belka ta co sa w niej gumy od drazka oczywiscie .
i potem odkrecasz kluczem 18 nakretki zabezpieczajace gumy , wymieniasz gumy . i skrecasz w odwrotnej kolejnosci , nie ruszaj wahaczy bo potem zbieznosc trzeba ustawic . Skoro mi sie udalo to i Tobie powinno po opuszczeniu belki w dól .
odrkęcając wahacz jedynie na tulejce nic sie nie ruszy więc zbieżnośći po tym nie trzeba ustawiać, natomiast po wymianie samych gum na drążkach jeśli były wygniecione (i ktoś już zbieżność na takich ustawiał )wypadało by tera i tak skorygować
Ale faktycznie bez kanału całą belkę odkręcić to chyba najprostszy sposób.
Zdawało mi sie ,że te gumy są na klucz 19 przykręcone ale może się mylę albo mam neorgilane nakrętki
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum