Najlepsze że nawet u nas na forum niektórzy myślą że tam siedzi iDT, a tu mamy SD i SDi (w kombi było SDi no i w accordach - hatchback hondy, civic maił SD).
niektórzy myślą że tam siedzi iDT, a tu mamy SD i SDi (w kombi było SDi no i w accordach - hatchback hondy, civic maił SD).
tylko, że Honda oznaczała Civic'a jako 2.0iTD a Accord'a jako 2.0TDi. Stąd te nieporozumienia.
szwagier miał civica w hatchbacku - i na 99% jestem pewien że nie było tam oznaczenia iDT myślę że TD , Ale może iDT tyczy się Aerodeck'a ja już w sumie wiem że nie wiem nic .
Ostatnio zmieniony przez bociannielot Pon Sty 28, 2013 12:47, w całości zmieniany 1 raz
W Motorze takie "kwiatki" zdarzają się bardzo często. Nie raz czytałam sprostowania do artykułów z poprzednich wydań. Pomyłki w oznaczeniach silników, najczęstszych usterek itp są nagminne. Po takim czymś często zbulwersowani czytelnicy wytykają im brak wiedzy. Jednak nikt w redakcji się tym nie przejmuje, bo wciąż nikt się fatyguje, żeby sprawdzić poprawność informacji zawartych w artykułach.
Hahaha napisał wam Tronsek o co kaman, a wy dalej swoje. Oznaczenie na klapie hondy było 2.0i TD teraz czujecie różnice miedzy iTD, a IDT? Z resztą u nas w profilach piszą niektórzy TDI i też jest dobrze
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Z tym"non stop" to bym się tak nie zapędzał , "od czasu do czasu" brzmi lepiej, są defekty uszczelki bez majonezu
Remigiusz napisał/a:
a po moich mechanikach wiem ze benzyny Rovera nie chcą robić
Mechanik jak lekarz, jeden konował, drugi fachowiec U mnie w mieścinie są na szczęście w miarę rozgarnięci i Rover w k-serii to nie jest jakiś tajemniczy i niewdzięczny stwór
tronsek, Oj tam znam ich akurat i chłopaki dobrze robią i jak coś mi trzeba to zawsze pomogą i zrobią jak trzeba problemów z L-seria u nich jeszcze nie miałem nigdy
Mozę to tez i to ze im źle nagadałem o K-serii
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Wto Sty 29, 2013 07:54
Remigiusz napisał/a:
tronsek, Oj tam znam ich akurat i chłopaki dobrze robią i jak coś mi trzeba to zawsze pomogą i zrobią jak trzeba problemów z L-seria u nich jeszcze nie miałem nigdy
Mozę to tez i to ze im źle nagadałem o K-serii
To teraz Remi powiedz im ze w L serii pekaja paski rozrzadu i choroba szalonych HGFów dopadac zaczyna rowniez je (jak cos moze podac namiar na mnie)
Ja to oczywiście trochę napisałem z ironia K-seria jest fajna jak byla dobrze przez kogoś eksploatowana a nie padlina
A co do Fire to nie spotkałem się jeszcze z HGF sąsiad ma jednego rdza go zjada ale śmiga ponad 250tys i nic się nie działo ale od nowości go maja, wujek ma tez fire i tez ma cos ponad 200tys i nic a ciotka jedna ma tez jeszcze jednego fire i ma już ponad 350tys i tez nie było nigdy hgf
Tylko ze wszystkie Fiaty co wymieniłem były od nowości kupione Mozę dlatego.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Niektórzy też jeździli polonezami, rdza je zżarła a silnik działał jak zegarek.
Nie wszystkie egzemplarze K cierpiały na HGF i nie jest znana przyczyna.
Co do FIRE to zauważ, że są to silniki o małej w porównaniu do K mocy.
Ale najbardziej się uśmiałem czytając jakieś fiatowskie forum. Nawet slang dotyczący HGF mają podobny.
Wygląda na to, że HGF jest bezpośrednim skutkiem plastrowej konstrukcji silnika, do czego sie nie przyznają. Być może dlatego inni producenci takich ambitnych konstrukcji nie robią.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum