Typ: VVC Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2001
Po wczorajszej nocnej wycieczce na lotnisko doszedłem do wniosku że trzeba coś zrobić ze światłami mijania, strasznie słabo świecą...
co prawda MG ZR wygląda genialnie z pełnym oświetleniem ( mijania, długie, przeciwmgielne ) i wtedy nagle staje się jasność , ale inni kierowcy mogą nie podzielać mojego entuzjazmu
To z żarówek polecę te
http://moto.allegro.pl/tu...2949005742.html
Świecą mi już od Listopada ubiegłego roku, podróżuję głównie gdy księżyc przejmuje rolę słońca Świetnie doświetlają pobocze i jezdnię, człowiek czuje się pewnie, wcześniej miałem +90% i tez było nieźle.
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Sro Lut 06, 2013 10:56
mg1989sos, ja jeżdżę na mijania+przeciwmgielne wcześniej miałem +90 i + 50 ale osobiście powiem że teraz byle co będę zakładał bo przeciwmgielne robią robotę
andrew0503, + 120 nieźle
A jak takim na przeciwmgielnych to długimi po oczach walę bez skrupułów .. ok sam na drodze krętej w deszczu mgle w lesie itp. ale na okrągło to przesada.
Zobacz w jakim stanie masz lustra, jakie napięcie masz na żarówce (pomiar gdy żarówka świeci) może problem jest w zmatowionym odbłysniku lub powypalanych stykach w instalacji. A jak już cos wiecej, to dać do przerobienia na soczewki, a nie ładować ksenony w zwykłe lampy, a póżniej jedzie taki i napier.... wszystkim dookoła po oczach.
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Sro Lut 06, 2013 11:50
Brt, nie jeździłem tak ale jak mam wracać na krętej dziurawej drodze w nocy to wolę jednak włączyć, poza tym inni mi świecą przeciwmgielnymi czy też chińskimi i fabrycznymi mocnymi ksenonami i jest w porzo także nie mam skrupułów... kiedyś dwa dni próbowałem jeździć przepisowo - też mi przeszło bo ciągle ktoś się wcinał itp... w Polszy to nie ma sensu.
a ja wcale nie mówię, że to jest wporzo i rozumiem sytuacje kręta droga dziury las itp. ale nie to nie znaczy że zawsze tak masz ieździc i że jak inni jeżdżą to ja też ... dziwię się, ze za te ksenony nie wylatują na przeglądach i przy kontrolach policji ... przecież to z daleka widać
Podobnie tylne przeciwmgielne ... byle mgiełka a 50% je włącza. A wolno dopiero jak widocznośc spadnie poniżej 50m ... nic tylko
Nie tylko mijania, pytalem sie o komplet to od 600-700zl mijania i dlugie tylko nie wiadomo co bylo by wtedy z postojowkami a odstapilem wtedy od pomyslu takiego gdyz soczewka swieci mocniej jedna strona wiec do mijania swietnie sie nadaje ale ze przy dlugich dosc slabo pisalo take w kilku miejscach i potwierdzone doswiadczeniem ze w autach nowych mam grand vitare 2012 xenon oczoj*bny fabryczny i dlugie na odblysniku ale w mg wsadzony hid man 3400 czy cos takiego swieci na tyle dobrze ze nawet na drodze bez. Oswietlenia nie wlanczam dlugich a sprawdzanie co do oslepiania to brak za to w grand vitarce to chyba bad look trzeba zalozyc zeby nie walila po galach :-\
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie lepiej na początek spróbować zmontować przekaźniki? Brt, chyba w swoim R220 robiłeś taką modyfikację? R25 nie miał przekaźników w obwodzie świateł, zakładam więc, że MG ZR też ich nie ma.
_________________ Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
Robiłem ... normalny mimnimalnie ogarniety elektryk to wykona ... a jak ktos ma możliwosci choćby niewielkie i nie spał na fizyce/elektrotechnice, to sam też da radę. Schemat pewnie gdzieś na forum leży a i opis słowy niedawno spłodziłem na ten temat. Kilka metrów przewodu .. min 2,5mm2 kilka konektorów, przekaźnik i do dzieła. Efekt jest zauważalny. Osobiście z alternatora bezpośrednio brałem zasilanie, ale można też z aku pociągnąć.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum