Wysłany: Sro Lip 27, 2011 09:01 [iDT] interfejs diagnostyczny za 40zl i działa !!!
Witam
Pisze informacyjnie bo moze kogos to zainteresuje. Do odczytu podstawowych parametrów wystarczy zwykły Euroscan ELM 327 1.4B z allegro za ok 40zl. Wiem bo sam zakupilem. Odczytuje to samo co opisywany na tym forum Ötzen mobydic 3200 czyli:
RPM, cisnienie, ilość powietrza temperature i pare innych rzeczy.
Wiem bo sam kupilem i dziala
- nie ma sensu przepłacac, oczywiscei kodów błedu sie nie odczyta i nie skasuje sie Check Engine ale tego mysle ze mobydic tez nie zrobi.
Ostatnio zmieniony przez Adrian Sro Sie 15, 2012 10:03, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lip 27, 2011 09:01 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Bo z dieslami to ELM327 w pełni gada od 2004 roku bodajże
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Kolega się podpinał czymś takim do mnie to ciśnienie doładowania 2,25 bara pokazywało
czytam troche te wasze posty tu na forum bo sam jestem zainteresowany chip tuningiem i z tego co mi pokazuje to pomiary sa jak najbardziej miarodajne, jak bede mial troche czasu to zczytam moje parametry przy roznych obrotach i wstawie tu, będziesz mógł zweryfikować.
sknerko napisał/a:
Bo z dieslami to ELM327 w pełni gada od 2004 roku bodajże
Ja mam samochod z marca 2003r i tak jak pisalem, u mnie dziala, dodam ze jest kupe roznego oprogramowania do tego interfejsu i nie wszystkie chodza, ale jak sie zanjdzie odpowiedni program to wszystko smiga.
a mam samochód z marca 2003r i tak jak pisałem, u mnie działa,
no nie do końca bo z błędami rady nie daje a po 2004 z błędami i check engine tez da radę
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
no nie do końca bo z błędami rady nie daje a po 2004 z błędami i check engine tez da radę
masz rację, ale czytając posty tu na forum to mobydic 3200 ktory jest duzo drozszy i nie jest dostepny w polsce robi dokladnie to samo co wspomniny przezemnie ELM, wiec uznalem ze taka informacja kogos zainteresuje.
Sam się zastanawiam nad kupnem czegoś takiego (kasa niewielka), a czasem mogłoby się przydać
Tylko właśnie to ciśnienie doładowania robiło cyrki, 2,25 bara
Sam się zastanawiam nad kupnem czegoś takiego (kasa niewielka), a czasem mogłoby się przydać
Tylko właśnie to ciśnienie doładowania robiło cyrki, 2,25 bara
nie wiem jak jest w waszych bolidach, ale u mnie podłączając się pod kompa za kilkanaście tyśków, po przygazowaniu też pokazywał 2,1 - 2,2 bara, więc nie wiem
Sam się zastanawiam nad kupnem czegoś takiego (kasa niewielka), a czasem mogłoby się przydać
Tylko właśnie to ciśnienie doładowania robiło cyrki, 2,25 bara
Nie chce wprowadzac cie w błąd (sprawdze to jeszcze dokladnie), ale u mnie jak pamietam cisnienie doladowania pokazywako cos okolo 100kPa czyli ok 1bara, ale nie do konca jestem pewny, bo sprawdzalem wtedy dane z przepływki i wiem ze na biegu jalowym przy 4000obr/min mialem 100g/s i obawiam sie czy ta moja przeplywaka nie jest do d..y.
Krzysi3k, to może być wina firmware w tym ELM327 i z nowszym pokaże ci już ok
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Tylko właśnie to ciśnienie doładowania robiło cyrki, 2,25 bara
Kolego dobrze ci pokazal bo z tego co kiedys czytalem czujnik pokazuje takze cisnienie atmosferyczne(okolo 1bar bo w kolektorze to cisnienie juz jest i jest mierzone) +to co turbo nabije ponad wiec tak mniej wiecej wychodzi wlasnie 2,25bara(mysle ze nic nie pomieszalem)
_________________ FMIC+MBC+1.3BAR+DAWKA=POWER:D 283mm hamulce przod,stabi mg zs+poliuretany,rozporka przod=wrazenia z jazdy bezcenne:D
Kolego dobrze ci pokazal bo z tego co kiedys czytalem czujnik pokazuje takze cisnienie atmosferyczne(okolo 1bar bo w kolektorze to cisnienie juz jest i jest mierzone) +to co turbo nabije ponad wiec tak mniej wiecej wychodzi wlasnie 2,25bara(mysle ze nic nie pomieszalem)
Dobrze gada (pisze) polać mu. Zwykły WAG dla Alfu JTD i Fiat Ecu Scan też pokazuje ponad 2 bary. Czyli atmosferyczne plus turbo.
_________________ 0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 130 Skąd: Elbląg
Wysłany: Sob Maj 05, 2012 21:21
Jeszcze fajna sprawa jest wersja elm 327 na bluetooth i podpinanie się z telefonu. Na androida jest sporo softu. Z tego co sprawdziłem to diagnozuje praktycznie te same parametry co soft na PC. Udało mi się połączyć programem OBD Car Doctor. Najważniejsza zaleta jest brak konieczności targania laptopa na parking.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum