Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200 SDI] Słabe przyśpieszenie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200 SDI] Słabe przyśpieszenie
Autor Wiadomość
mario4133 



Dołączył: 17 Gru 2010
Posty: 28
Skąd: Sanok



  Wysłany: Pon Lut 18, 2013 19:41   [R200 SDI] Słabe przyśpieszenie
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999

Witam, mój temat jest dosyć częsty ale w większości przypadków problemem jest nieszczelny IC, lecz u mnie jest inaczej, wąż IC jest szczelny , przepływkę też sprawdzałem. Problem polega na tym że auto jak wszędzie piszą powinno od 60 do 100 km/h na 4 biegu przyśpieszać w ok. 8 sek. a u mnie jest od 11 do 12 sek. dodam że filtr powietrza jest nowy. W czym może być problem?

[ Dodano: Pon Lut 18, 2013 19:41 ]
mam jeszcze jedno pytanie czy jak odłączę zawór upustowy(gruszkę) i zaślepię to czy mogę tak jeździć?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lut 18, 2013 19:41   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Pon Lut 18, 2013 21:01   

Filtra paliwa równiez wymieniałes ,do ilu wkreca sie na luzie .zmierz jeszcze 0-100.

mario4133 napisał/a:
czy jak odłączę zawór upustowy(gruszkę) i zaślepię to czy mogę tak jeździć?

U mnie tak jest i najlepsze osiagi wtedy miałem(cały czas tak mam od kilku miechów)
na oryginalnej dmuchawce.
Pewnie zaraz mnie reszta zjedzie ze zaraz padnie(jak dmucha powyzej 1,4bara) dmuchawka ale ja w miare spokojnie jedzie i nie krece silnikiem powyzej 3k (w jedzie codziennej nie ma potrzeby wyzej krecic) wiec narazie dmuchawka trzyma sie :P
Chociaz tobie bym proponował najpierw ustawic na te 1,3-1,4 doładowanie i podlac troche paliwem,(np w łatwy sposób oszukac opornikiem)
 
 
Naki17 



Dołączył: 25 Kwi 2012
Posty: 69
Skąd: Osola / Wrocław



Wysłany: Pon Lut 18, 2013 23:44   

ja osobiscie nie radze robic tego co kadzaf xd bo to nie jest absolutnie dobre rozwiazanie :D bo ta dmuchawka potrafi dmuchnac powyzej 2 barow a to moze spowodowac powazne uszkodzenie silnika :) wiec wysteruj sobie turbo tak jak kadzaf mowi ale możesz dać więcej ja jeżdżę na 1.6 w piku do 1.7 :D a firq jezdzi na 1.8 i tez jest git
_________________
Kat off, EGR off, IC z saab 93
Chip+nastawnik pompy, VNT
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Lut 19, 2013 00:16   

Błagam ludzie nie róbcie mętliku w głowach :-|

Naki17 oraz Firq maja Turbine VNT GT1852V a nie seryjna Turbinę GT1549 z Rovera :neutral: To sobie można dmuchać i do 1.8 barów.

Seryjna Turbina Gt1549 ma najlepsza wydajność do korzyści przy 1.35bara max powyżej grzeje się powietrze i nic poza tym ;)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Wto Lut 19, 2013 01:23   

Na tym forum zawsze wszystko od dupy strony i pełno "speców". Nie przyszło wam kadzaf i Naki17 do głowy, ze auto zamula bo coś jest nie tak, a podkręcenie turbo może sie skończyć jeszcze gorzej? Zamiast polecić koledze sprawdzenie czy z seria wszystko ok to każecie mu krecić turbo.

mario4133, podepnij auto pod kompa, jedź na hamownie zobacz czy trzyma serie jak nie to szukaj przyczyny i dopiero jak auto będzie w pełni sprawne to możesz się pobawić w podnoszenie mocy.
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
kruszan 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 1292
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 600

Wysłany: Wto Lut 19, 2013 08:57   

Pływak napisał/a:
mario4133, podepnij auto pod kompa, jedź na hamownie zobacz czy trzyma serie jak nie to szukaj przyczyny i dopiero jak auto będzie w pełni sprawne to możesz się pobawić w podnoszenie mocy.


zdecydowanie od tego zacząć najzdrowiej! :)
_________________
Rover 600 2.0 SDi 99'
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 13:24
Prescenn
Brak nowych postów [R200] Słabe przyspieszenie
KNA Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 25 Pią Lis 18, 2011 10:59
sobrus
Brak nowych postów [Rover 25 1.4 16v 2004] Słabe Przyspieszenie
januszkrupek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 13 Pią Lis 15, 2013 10:21
ADI-mistrzu
Brak nowych postów [R200 All] Wpływ kół na przyśpieszenie
Botanix Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 15 Pią Kwi 03, 2009 12:28
marcinmarcin
Brak nowych postów [R220 SDI '97]- słabe ogrzewanie, bardzo słabe
stan_w._j. Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Nie Paź 07, 2007 09:25
giewu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink