Forum Klubu ROVERki.pl :: [r45] Cieknąca pompa wtryskowa-nawracajacy problem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[r45] Cieknąca pompa wtryskowa-nawracajacy problem
Autor Wiadomość
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Wto Mar 05, 2013 13:55   [r45] Cieknąca pompa wtryskowa-nawracajacy problem
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

witam
cieknie mi pompa po raz czwarty.
mieszkam obecnie za granica i trafiło mnie ciekniecie pompy
wysłałem ja na uszczelnienie
wrociła i pompa była sprawna 3dni (około 100-200km)
odesłałem na gwarancje to samo
wysłałem całe auto niby miało juz byc dobrze i znow to samo
mam do was pytanie co powoduje cisnienie w pompie??
tylko obroty?? czy komputer ecu tez??
czy moze to powodować chip??
czy to poprostu partaczona robota??
auto chodzi normalnie ma moc
poprostu jak cieknie ma ciezko odpalic
no i leje sie i smierdzi ropa
facet niby wymienił juz wszystko co sie dało przy pompie
regulatory zaworki odpowietrzniki
twierdzi ze chip i wtryski z sdi nie moga byc przyczyna tego
ale juz sam nie wie co
powiedział tylko ze jak wpiął barometr przed pompe to przez noc schodzi cisnienie
ale to moze byc gruszka lub pompa juz sie robi nie szczelna przy pierwszych jazdach
a cieknie chyba na ktorejs sekcji ale juz sam nie wiem
facet twierdzi ze sie tym zajmuje i ogłasza sie w necie ma stół probierniczy
i ocenił pompe jako stan dobry tylko nie wie co powoduje jej rozszczelnianie juz

obawiam sie ze gdy kupie druga pompe lub wysle auto do innego pompiarza to stanie sie to samo
macie jakies pomysły??

[ Dodano: Wto Mar 05, 2013 13:55 ]
pomocy bo jestem o włos od decyzji pozbycia sie mojej zs160 imitacji
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Mar 05, 2013 13:55   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Bartek8508 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 139
Skąd: Szczecin



Wysłany: Sro Mar 06, 2013 08:54   

Nie rozumiem po co badać ciśnienie przed pompą skoro ona zasysa paliwo a to że trochę schodzi przez noc to norma. Wymienisz gruszkę i będzie ok ale nie to jest problemem. Wymyj ją z zewnątrz dokładnie, wysusz i zarysuj na około kredą wszystkie wejścia/wyjścia z pompy. Po odpaleniu przynajmniej będziesz widział skąd dokładnie zaczyna lecieć i czy jest to jedno miejsce czy kilka. Jeżeli pompa cieknie to ewidentnie jest uszkodzone uszczelnienie bo nie jest ona w stanie wytworzyć zbyt wysokiego ciśnienia, ewentualnie słabsze z powodu zużycia albo przecieków.
_________________
Nigdy nie kupię auta na "F"... miałem więc Fiata a teraz mam Peugeota :)
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Sro Mar 06, 2013 09:40   

czyli ktoś potwierdzi ze zewnętrznie nic nie steruje ciśnieniem
jak komputer silnika
no i czy chip tuning ma na to jakiś wpływ bo w końcu mówi się ze ''zwiększa ciśnienie turbiny i zwiększa dawkę paliwa'' no i czy ciśnienie paliwa też zwiększa??
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
kruszan 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 1292
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 600

Wysłany: Sro Mar 06, 2013 09:51   

Ja bym obstawiał jednak na złe uszczelnienie, wiele osób ma czipa np ja, wiele osób podkręcało turbo i robiło inne mody zwiększające ciut moc silnika, mimo tego pompa nie cieknie. Nawet jeśli przecholujemy z dawką mechnicznie lub poprzez PoweBatona elektronicznie to dawka idzie w górę, a pompa ma pracować jak pracowała.

Ciśnienie i dawkowanie zwiększają obroty (współgrając z resztą odczytów czyjników) oraz ze zmianami kąta wyprzedzenia zapłonu.
_________________
Rover 600 2.0 SDi 99'
 
 
Bartek8508 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 139
Skąd: Szczecin



Wysłany: Czw Mar 07, 2013 08:37   

Zwiększając dawkę paliwa wydłużasz czas wtrysku paliwa a nie jego ciśnienie. Poza tym jak masz wtryski od SDI to pompie powinno być lżej. SDI mają większe otwory w końcówce wtryskiwacza. Tak czy inaczej nie widzę związku między chipem i innym tuningiem a brakiem szczelności pompy. Pompiarz może sprawdzić jakie jest ciśnienie na wyjściu pompy dla pewności.
_________________
Nigdy nie kupię auta na "F"... miałem więc Fiata a teraz mam Peugeota :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [45] Problem z pompą wtryskową
miuzziker Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 14 Pią Lut 19, 2016 22:48
Remigiusz
Brak nowych postów [R400 2.0 td] - problem z pompą wtryskową
adamos Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Sob Kwi 30, 2011 14:18
adamos
Brak nowych postów [R45] Problem z pompą wtryskową prośba o poradę...
marius__ Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 17 Pią Sie 28, 2015 07:14
wolakm
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R420Di] problem z pompą wtryskową(chyba)
Patryk_420Di Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Czw Lut 21, 2013 23:11
kruszan
Brak nowych postów [R45 iDT] Cieknąca pompa wspomagania i wymiana pompy z R75
RUDiCK Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Pon Sty 30, 2012 21:40
borek88



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink