Wysłany: Nie Mar 10, 2013 20:31 [R400] odpali i zgaśnie jakby nie było ssania
Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996
mam problem z roverkiem ! normalnie gdy jest ciepło i temperatura w plusie roverek pali pięknie na dotyk!,jeśli temp.spadnie poniżej zera gdy podchodze rano grzeje świece i odpalam auto odpali i zaraz zgaśnie nastepnie znowu grzeje i odpalam zalezy od temp.jeśli jest tak do minus 5 st.to odpali za drugim razem ,jesli jeszcze zimniej zdarza sie ze trzeba ze trzy razy próbować,dodam że świece żarowe śa nowe ,prąd do świec dochodzi ,filtry powymieniane, tak mi sie wydaje jakby sie nie włanczało ssanie,poniewaz dziś przy minusie odpaliłem za pierwszym razem ale dałem troszke gazu ....jak odpalicie swoje roverki na mrozie to ile macie rpm na desce??? u mnie 800rpm.może jakiś czujnik temp,czy cos????.......
Ostatnio zmieniony przez szoso Pon Mar 11, 2013 07:21, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Mar 10, 2013 20:31 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
no tak...ale czy jak jest temperatura ujemna to kąt sie nie zmienia???przecież jakiś czujnik musi być odpowiedziałny za zmiane kąta wtrysku???chyba ze sie myle???jesli tak to tez mozna nazwac to ssaniem?
[ Dodano: Nie Mar 10, 2013 21:50 ]
dodam jeszcze że ostatnio wymieniałem żaróweczki od podświetlania tablicy i zauważyłem ze niema jednej żaróweczki gdy ją włozyłem okazało sie że jest to kontrolka pomaranczowa z silnikiem po lewej na górze i ona miga ...wyciągnęlem ją spowrotem bo mi przeszkadzała...chyba jakaś usterka elektryczna
Jak jest zimno, to kąt się zmienia do rozruchu. Jest to tzw opóźniacz w pompie paliwa, który ma ułatwiać rozruch w zimie, ale on się zmienia nie do jakiejś określonej wartości, tylko opóźnia od tego co masz ustawione, wiec jak masz ustawiony za wczesny początek wtrysku, to zimą będzie gorzej palił. Gdybyś nie wyjął tej żarówki spowrotem mógłbyś sobie wybłyskać błędy.
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
dziekuje za odpowiedz...a gdzieś jest na forum o tym miganiu???(błedów) bo u mnie tak zauważyłem że mrugnie i jakies 3 sek gasnie znów mrugnie i 3 sek i tak w kółko..czyli od czego miał bym zacząć ?zeby nie pokręcić cos nie tak....?
ja tak miałem ,że po odpaleniu gasł jak miałem zalene złe paliwo .odkąd zmieniłem stację nie mam problemu z odpalaniem .przedtem paliwo gęstniało na mrozie ,teraz mam ok.
dziekuje za odpowiedzi,paliwo sie nie cofa,leje na orlenie ropke.stawiam na pompe wtryskowa ze zle ustawiona .gdy autko chodzi to nawet spaliny czuc tak jakby sie niespalaly do konca,jak auto chodzi na dworze to nawet w domu czuc te spaliny
[ Dodano: Wto Mar 19, 2013 20:37 ]
dzisiaj włożyłem żaróweczke od check engine podłaczyłem w obd kabelek do pinu 4 i 15 i żarówka miga tak samo jak bez kabelka!??? czyli cos nie tak...może mam kable pozamieniane ?wiecie jakie są kolory przewodu 4 i 15 ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum