Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
witam,
mam następujący problem, elektryk ustawił mi kąt wtrysku, w samochodzie wymieniłem: zawór sterujący EGR, przepływomierz, czujniki temperatury, węże IC, regenerował turbinę,
kilka innych rzeczy wymieniłem, ale samochód dalej nie idzie tak jak powinien, mianowicie: nie mogę się rozpędzić powyżej 140 km/h, wydaje się że przyspieszenie jest nie takie jakie powinno. Czasami obroty dziwnie falują, check - się nie zapala.
Wybłyskałem błąd 19, czujnik położenia wału, już raz ten czujnik wymieniałem, możliwe że kolejny się popsuł? lub od czego się psuje?, czy wystarczy sama wymiana czy może coś trzeba przeczyścić?
aha, mechanik powiedział,że ustawił tylko na pompie wdł komputera, że jeszcze trzeba na wałku przestawić, bo ponoć tam są dwa paski i ciężko to się ustawia ot i tak to już jest z tym wszystkim....
SPAMU¦
Wysłany: Pią Mar 15, 2013 13:03 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum