Komputer jest napewno inny,osprzet silnika tak samo.Co do skrzyni to niewiem na 100% ale jest chyba inna w 1.4 8v/16v i 1.6 16v byly takie same skrzynie
czyli raczej najlepiej było by kupić komplet?
mam taką ochote na swapa po tym jak coś siadło w moim i nie może się odpowietrzyć po ściągnięciu wężaprzy głowicy tego grubego przy zapalonym silniku idzie tylko para pod ciśnieniem i nie wiem co to może być może ktoś pomoże to nie będe musiał tego silnika zmieniać
witam mam pytanie czy osprzęt z 1,1 75KM podejdzie do 1,4 103KM czy trzeba kupić komplet?
Wiązka ta sama. Skrzynia też. Komp inny. One różnią się tylko blokiem, a dokładnie to skokiem tłoka.
suchy93r napisał/a:
mam taką ochote na swapa po tym jak coś siadło w moim i nie może się odpowietrzyć po ściągnięciu wężaprzy głowicy tego grubego przy zapalonym silniku idzie tylko para pod ciśnieniem i nie wiem co to może być może ktoś pomoże to nie będe musiał tego silnika zmieniać
Sprawdzałeś silnik pod względem padniętej uszczelki pod głowica Jak wygląda olej? Jak płyn chłodniczy ?
oleju ubywa a płyn jest w sumie ok tylko ostatni zaczą się podnosić jak się silnik nagrzeje, a póżniej opadać .
czyli wszystko pasuje tylko wystarczy kompa i silnik goły kupić?
tylko ostatni zaczą się podnosić jak się silnik nagrzeje, a póżniej opadać .
To jest normalne.
Cytat:
czyli wszystko pasuje tylko wystarczy kompa i silnik goły kupić?
Jeśli masz kompa z immo, czyli jeśli otwierasz i zamykasz pilotem. To musisz szukać kompa o numerach NNN 100741, NNN 100742, NNN 100743, i do tego moduł immo plus jeden chociaż pilot. Coś takiego jak na tej aukcji.
http://allegro.pl/kompute...3055524397.html
Bo jeśli kupisz sam komp, to unieruchomisz auta, bo immo ci go zablokuje.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum