Wysłany: Nie Cze 16, 2013 18:42 [K series] Różnice między uszczelkami w K oraz KV6.
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
Ostatnio przeglądając sobie na znanym serwisie aukcyjnym różne części do R natrafiłem się na coś co mnie zaciekawiło a mianowicie moim oczom ukazała się uszczelka pod głowicę do KV6. Jak wiadomo to głowica jak i blok między KV6 a K praktycznie wcale się nie różnią oczywiście po za tym że tam jest 3 tłoki i w 2 stronach
Ale tak samo są tuleje, oraz taka sama technologia wykonania wszystkich elementów.
Zresztą można to zobaczyć :
Głowice:
Bloki:
Czyli jak widać praktycznie takie same.
Natomiast różnica jest w uszczelkach:
Jak widać KV6 mają pełne wycięcia na kanały chłodzące, w porównaniu z nimi w K serii są tylko małe kropki.
Teraz pytanie co się stanie jeśli wytniemy w uszczelce takie wielkie dziury ?
SPAMU¦
Wysłany: Nie Cze 16, 2013 18:42 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Z tego co wyczytałem to jest to wielowarstwowa uszczelka nowego typu prawdopodobnie z takiego samego materiału jak ta z K4.
Uszczelka starego typu do KV6 wygląda tak :
Jak widać i tak ma większe pola w tych kanałach ale mniejsze niż te z nowego typu także widać że nie bez powodu to tak zrobili. Jak widać nowa została powiększona, jest bardziej prostokątna, nie ma tych rogów.
W KV6 szpilki wchodzą pod kątem, i mają gwint w bloku dlatego nie muszą przechodzić przez cały silnik. Po zdjęciach z neta można stwierdzić że długość szpilek z kv6 to połowa długości szpilek z k4 także jak najbardziej cenna uwaga
Zapewne ktoś kto rozkładał oba silniki podał by jeszcze jakieś różnice.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum