Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
Witam wszystkich. Tak jak w temacie mam problem z gazem, mianowicie auto czasami nierówno przyspiesza, poszarpuje, schodząc z obrotów też zdarza się, że zatelepie. Raz na jakiś czas zdarzało się też, że dosłownie rzuciło autem w czasi jazdy tak jakby odpalić na biegu bez sprzęgła. Silnik 2.0 200km. Gaz sekwencja stag300. Wymieniłem na nową listwę wtryskową gazu no i jest o wiele lepiej ale wina na pewno leży jeszcze po stronie zapłonu (cewka, palec, kopułka). Nie mogę znaleźć tej części nowej nigdzie. Tutaj moje pytanie: czy może ktoś wymieniał te części i wie od czego je można dopasować? Bo nauczyłem się że do tego auta trzeba sporo części dopasowywać od innych marek/modeli. I czy ktoś może polecić jakie świece założyć do tego auta z gazem?
Byłbym wdzięczny. Na benzynie auto płynie pięknie ale ten gaz już trochę irytuje.
PS. Jeszcze jedno zapytanko. Czy u was w coupe powyżej 100km/h w środku też słychać pęd powietrza jakby któraś szyba była niedomknięta? Ten typ tak ma czy ja mam coś z uszczelkami w drzwiach?
Swoją drogą niewiele chyba tych aut zostało bo od czasu do czasu zerkam na forum i niewiele się dzieje.
Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Wto Mar 19, 2013 16:16 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wymieniłem na nową listwę wtryskową gazu no i jest o wiele lepiej ale wina na pewno leży jeszcze po stronie zapłonu (cewka, palec, kopułka). Nie mogę znaleźć tej części nowej nigdzie.
Przeciez ona jest bardzo podobna do tej stosowanej w malych roverach w silnikach serii K
Zreszta wchodzac na np. tomateam.pl w sklepie online wpisz "kopułka" w/g specyfikacji pojazdów, wychodzi na to ze sa takie same. Stawiam że to samo tyczy się palca i cewki, zreszta kumpel jezdzi juz pare lat z cewka WN od poloneza
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Cewka zapłonowa to była różna chyba w 800, więc pytanie jaką ma kolega.
Szumieć będzie ale dmuchać imo nie powinno, wg mnie przez lusterka może wiatr walić bo cała ich konstrukcja jest dość kiepska, więc albo je jakoś wytłumić albo zalać całkowicie silikonem bo w sumie nie wiem dalej po jaką cholerę składają się pod wiatr. Wydaje mi się też że wieje czasami gdzieś z przodu od strony ścianki grodziowej, warto by tam też sprawdzić.
Jak się zrobi cieplej to muszę się temu przyjrzeć i tym zająć. Nie zamirzam auta się pozbywać bo sporo w nie już włożyłem. Powyżej 160 rzeczywiście mało głowy nie urywa. Raz mi się zdarzyło w okolicach 200 przejechać to praktycznie radia nie słyszałem przez ten szum i ryk tłumika. Swoją drogą chętnie bym zobaczył drugie takie auto, sedana kiedyś na trasie spotkałem ale drugiego coupe jeszcze nie
Widzę że AndrewS mieszka w moich powiedzmy okolicach bo w Puławach ale z tego co widzę on też ma sedana
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum