Do benzyny prawdopodobnie się da ale tylko 220ti 620ti i 820ti bo wyposażali te modele w skrzynie od diesla żeby były wytrzymalsze ale pozostałe raczej odpadają
A tak wogóle coś konkretnego chodzi po głowie?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Dzieki za odpowiedzi ale u mnie sprawa jest inna, mam kompletny silnik SD ze skrzynią, pakuje go do ramy buggy. Zawieszenie chciałem oprzeć o zwrotnice z r214, gdyż mam do niego jeszcze bardzo dużo części. Orientuje sie ktoś czy wersje benz i diesel różnią się średnicą przegubu?
Niewiem czy z 214 wytrzymają zobacz różnice w momencie obrotowym 117nm w 214 i 170nm w sd
A jak sdi to 210nm a jak będziesz chciał go podkrecic jeszczd to i do 300 doleci
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Przeguby , półosie w dieslu poprostu są przystosowane do mocniejszych obciążeń druga sprawa sprężyny i amory też mogą być słabawe na cięższy silnik najwyżej że składasz pełen custom wtedy to można by coś pomyśleć z freelandka lub sw
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum