Wysłany: Pon Mar 25, 2013 22:40 [R620] nierówne obroty oraz nadmierne kopcenie
Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
Witam , otoz jestem swiezym nabywca Rover-a 620di . Problem tkwi w nadmiernym kopceniem na czarno przy dawaniu wiekszych obrotow powyzej 4-tys obotow a drugi problem tkwi w tym ze jak stoje w korku to spada z obrotow i sie trzesie .... ale ponownie wraca na 900 obr/min i tak w kolko... znajomy mowil mi ze to wtrysk sterujacy czy to moze byc To ? prosze o pomoc
SPAMU¦
Wysłany: Pon Mar 25, 2013 22:40 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Może być problem z lejącym wtryskiem, wtedy falowanie i kopcenie nadmierne, można sprawdzić wiązkę przewodów, ewentualnie problem z dawką paliwa. Sprawdź błędy najpierw może coś pokaże.
Byłem wczoraj w warsztacie samochodowym gdzie koleś miał możliwość podłączenia mojego roverk-a pod komputer co się okazało :
Zalecany kąt wtrysku : 2 stopnie/ a miałem 4,2
Oraz
Lejacy sie wtrysk : 3,6mg (jak dobrze pamietam) / a mialem 6,25 mg
mechanik powiedzial co do kata wtrysku zebym sie cieszyl bo w innych samochodach by nie chcial odpalic .
a po za tym przejrzał zawór EGR - ale go nie zaslepial mowił że jezeli ten kat oraz lejacy sie wtrysk nie pomoze bd szukał dalej .
I pytanko mam do was ... Czy opłaca sie u niego wymianiac rozrzad za 350 robocizna + 330 zł czesci = 680 zł i ewentualnie zejdzie mi z ceny do 650 zł ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum