Wysłany: Sob Mar 23, 2013 19:50 [MG ZR] Planuje kupić
Witam jestem nowy na forum. Planuje kupic MG ZR najlepiej 2.0 Diesel albo LPG 1.4
Mam do wydania 9000. Max 10k. Ogólnie mało się znam na motoryzacji ale auto wpadlo mi w oko Jestem z okolic Oświęcimia(malopolskie) ale na Śląsk też daleko nie ma. Może akurat ktoś sprzedaje albo ma znajomego? i czy w tej cenie znajde cos porządnego?
Ja bym sie martwil tym Magnatem, odrazu wiadomo ze mlody gniewny jezdzil Jesli chodzi o przebieg to nie wiem czego oczekujesz przy 10 letnim aucie - ja tez szukam (R75) i to ile ma najechane to ostatnia rzecz na jaka patrze...
dziwnie nisko mu dupa siedzi... jakis tandetny wydech, dziwnie spasowana maska, nie wiem czy tylnie lampy przypadkiem nie sa od r25 bo mg zr maja jasny klosz a te jakos ciemne sie wydaja. ciekawe od czego ten wskaznik?? i po co mu w takim aucie.... to ze ma skrzynie o niczym nie swiadczy te samochody maja tylko 2 glosniki ktore daja slaby efekt bez skrzyni a magnaty sa spoko i w miare tanie. jednak auto ogolnie wyglada slabo i troche zbyt tanie jak na zra w dieslu... jednak za 8-9 tys cos ciekawego juz mozesz znalesc;p tylko zostaw w protfelu z 1500zl na wymiany czesci eksplotacyjnych po zakupie.
jakby nie patrzeć ma z 50 kg w bagażniku
tylko po co? Może jakiś ktoś obeznany w CA się wypowie czy to ma prawo wydawać jakiekolwiek wartościowe dźwięki, bo taka kolumna (na pewno nie "tuba") położona w bagażniku obok standardowo składanej kanapy bez żadnego wygłuszenia, to na moje jakaś żenada jest.
Przód spasowany po ciemku , rozrząd wymieniany "Jakieś"20 tysięcy temu. Ja tam wiek kiedy wymieniałem
no i generalnie te zdjęcia to takie, że wszystko pokazane, tylko niewiele widać
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
To i ja dorzucę swoje 3 grosze. Ogólnie autko już bardzo długo wisi na allegro z systematycznie opuszczaną ceną.
Co można się dowiedzieć o użytkowniku z samej naklejki na szybie to:
http://motopodhale.pl/for...ion=profile;u=2
Niewiele ale zawsze coś
Co do ceny diesel'ów to wciąż nie mogę dojść dlaczego są takie śmieszne w porównaniu do rzekomych stanów aut..
Pawkaz napisał/a:
Sam byłem na etapie zakupu ZRka i wg mnie od 10.000 zaczynają sie dobre egzemplarze.
Może i dobre ale czy warte tych 10k? Poza tym łatwo można dostrzec, że cena powyżej 10k za przedlifta to jeden z "chłitów martetindodych"
Podobnie jak Ty, czikarito planuję kupić ZR'a ale nie chcę kota w worku i chyba daruję sb zakup w naszym kraju. Pozbieram jeszcze kasiorki i wybiorę się za granicę, bo tutaj to tylko Cię
W Holandii czy Niemczech (ofkoz nie od Turka czy Polaka ) autko ma do końca prowadzoną książkę serwisową i wgl stan jest o niebo lepszy.
Dobre ZR'y 160 za granicą zaczynają się od 3000 euro. Skoro sprowadzony do PL kosztuje 10K i do negocjacji, to łatwo się domyślić za ile został kupiony....
Takie moje zdanie.
no wlasnie tez zauwazylem. Byl fajny za 8500 chyba z Nowego Targu ale oferta wygasla. Moze sie jednak skusze na zwyklego benzyniaka. Ktoś kto ma takie moze sie wypowie jak ze spalaniem?
Albo sie doklada na wejsciu i kupuje zdrowe auto, albo sie kupuje "okazje" i jest studnia bez dna.
IMHO nie ma co sie czarowac, ze w PL sie nie kupi auta, tylko trzeba nieco wiecej cierpliwosci i poszukac. Ja zawsze polecam diesla ,bo duzo zwawiej jezdzi, a pali mniej Strasznych porblemow z nim nie ma, bo jest to w mechanice pojazdowej proste auto, bez udziwnien. Dobre zawieszenie, znoszace nasze drogi.
1.4 imho slaby silnik, zarowno pod wzgledem mocy, osiagow, kosztow eksploatacji i chyba jednak bardziej awaryjny.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
czikarito, szukaj szukaj az wkoncu cos wpadnie w tej chwili obadalem allegro i nic ciekawego diesla ponizej 10k nie widze;p
a ten?
http://allegro.pl/mg-zr160-i3119273165.html
mnie zainteresował, bo blachy na fotach w porządku. Gorzej ze środkiem....
Dziurka od szlugi na fotelu kierowcy i wgl jakieś takie zaniedbane.
maniaq napisał/a:
I[...]Ja zawsze polecam diesla ,bo duzo zwawiej jezdzi, a pali mniej Strasznych porblemow z nim nie ma, bo jest to w mechanice pojazdowej proste auto, bez udziwnien. Dobre zawieszenie, znoszace nasze drogi.
Żwawszy od 160 i taka sama zawiecha? Słyszałem, że ZR 160 ma nieco inne zawieszenie, lepsze hamulce... Prawda?
nope ten co pokazales lotki nie ma wiec cos bylo kombinowane pozatym inny odcien klapy wiec klapka od r25 i doklejony znaczek... diesel ma momencik fajny a jak sie troszke pogrzebie to latwo zrobic zapierdalacza przy malym spalaniu podkreslam !
[quote="NoPE"]a ten?
http://allegro.pl/mg-zr160-i3119273165.html [/quote]
Nie wiem czy to ten, ale był jakiś rok temu wystawiony też w takim kolorze i bez lotki z Włoch sprowadzony, ktoś nawet go oglądał i się okazało, że jest coś nie tak z silnikiem.
ZR160 bedzie na pewno szybszy ze startu z seryjnym dieslem - w zadnym swoim nic nie dlubalem. Z dlubanym moze byc juz roznie Przewaga ze diesla sie da latwo dlubnac, a PB nie Zawias ten sam 160 i ON, ale diesel nieco ciezszy przod bedzie mial. Ja w zakretach nie narzekalem Tarcze ma wieksza 160 - ja przekladalem jarzmo i zakladalem wieksza tarcze przy okazji wymiany tarcz swap to + 200 pln , oraz dolozylem kable w oplocie + 250 pln i hamowal bdb
PB i ON... w printach spod swiatel na pewno szybciej PB, ale ja nie scigam sie, a w zakretach nie bylo dla mnie znaczacej rozniy. Koszty eksploatacji diesla chocby w paliwie... ON gora, koszty zakupu ON i PB sa niemal identyczne wiec... odpada argument, ze zakup drozszy. W naprwie drozsza bedzie pompa w ON niz uszczelka w PB, ale ile pomp diesla padlo, a ile HGF-ow... niewspolmiernie wiecej HGF . Dlatego moje nakierowanie na diesla.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum