Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45] elektrozawór kąta wtrysku
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45] elektrozawór kąta wtrysku
Autor Wiadomość
kurczak 




Dołączył: 09 Gru 2012
Posty: 44
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Wto Kwi 02, 2013 08:28   [R45] elektrozawór kąta wtrysku
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Witam .prosze o jeszcze jedną szybką poradę czy ten elektrozawór będzie pasował do pompy VP-30 - http://moto.allegro.pl/el...3074522296.html z wyglądu taki sam ,tylko do innej pompy .
Ostatnio zmieniony przez szoso Wto Kwi 09, 2013 17:24, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Kwi 02, 2013 08:28   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Szymon199010 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 160
Skąd: Wolica Kozia

Rover 25

Wysłany: Wto Kwi 02, 2013 17:20   

Nie będzie pasował. Ma inny numer. Szukaj przestawiacza o numerze 0 281 002 413
 
 
 
kurczak 




Dołączył: 09 Gru 2012
Posty: 44
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Wto Kwi 02, 2013 17:39   

Dzięki .już chciałem zamawiać ;) gorzej ,że nie ma na allegro tylko taki był .jutro zadzwonię do sklepu ,może mają możliwość ściągnięcia ,a czy może być tak ,że jest tylko żle ustawiony kąt wtrysku i dlatego na do 2 tyś.obrotów jest mułowaty ? potem jak się włącza turbina to z pod tyłka wyrywa

[ Dodano: Wto Kwi 02, 2013 18:39 ]
jeszcze jedno : jak podłączałem do kąputera to obciązenie silnika -LOAD pokazywało w granicach 75% na zimnym silniku ,wszystko wyłączone ,tylko silnik pracował
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Kwi 04, 2013 07:50   

co wy z tymi elektrozaworami? już nie pierwsza osoba chce wymieniać na pałę nie mając pewności bo gdzieś tam coś przeczytała
turbina chodzi cały czas, czuć ją dopiero od 2 tysięcy obrotów, ona nie ma zmiennej geometrii żeby cię wciskało w fotel od samego początku
radzę się ostudzić trochę bo szkoda kasy i nie szukać problemów gdzie ich nie ma :wink:
 
 
kurczak 




Dołączył: 09 Gru 2012
Posty: 44
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Wto Kwi 09, 2013 17:12   

z tego co wyczytałem na forum to będę musiał wymienić ten elektrozawór .podobno odpowiada on za obciążenie silnika i za odpalanie .dzisiaj pojechałem 50 km. do znajomego żeby sprawdzić jeszcze raz obciązenie silnika .co prawda on ma program scanmaster mono ale akurat obciążenie silnika pokazuje i tak na zimnym silniku wskazuje 75% a na rozgrzanym przy temperaturze powyżej 80 stopni spada do 60% .przy pomiarze pracował sam silnik ,wszystko inne było wyłączone ,dlatego wniosek -elektrozawór ,tylko nigdzie nie mogę znaleść. dodam jeszcze że jak były mrozy to miałem problem z odpaleniem ,a i dzisiaj przy -8 podgrzałem dwa razy świece i musiałem pokręcić 20 sekund
 
 
mirwin 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 628
Skąd: Wołomin

Rover 400

Wysłany: Sro Kwi 10, 2013 06:40   

Przecież to pompa Boscha to tam pytaj, na pewno mają. Ale ja bym najpierw ustawił kąt wtrysku, a potem myślał o tym zaworze.
 
 
kurczak 




Dołączył: 09 Gru 2012
Posty: 44
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sro Kwi 10, 2013 07:38   

Kąt wtrysku ma wpływ na obciążenie silnika ?
 
 
mirwin 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 628
Skąd: Wołomin

Rover 400

Wysłany: Sro Kwi 10, 2013 07:59   

Nie wiem ale jak paliwo trafia do wtryskiwaczy w nieodpowiednim momencie, to silnik nie będzie pracował optymalnie i pewnie będzie inaczej obciążony. O kącie sobie poczytaj jak KOBI84 sobie ustawiał kąt, a tez chciał zmieniać ten zawór. Tu masz link
Jak nic to nie da to dalej będziesz szukał.
 
 
kurczak 




Dołączył: 09 Gru 2012
Posty: 44
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sro Kwi 10, 2013 11:49   

może wkrótce będę miał okazję sprawdzić kat na torgue ,wtedy napiszę co z tego wyszło
 
 
Kobi84 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 443



Wysłany: Sro Kwi 10, 2013 16:01   

mirwin napisał/a:
O kącie sobie poczytaj jak KOBI84 sobie ustawiał kąt, a tez chciał zmieniać ten zawór. Tu masz link
Jak nic to nie da to dalej będziesz szukał.


Potwierdzam. Pomogło dobre ustawienie kąta. Tylko że u mnie obciążenie silnika zawsze było w normie. Na rozgrzanym silniku mam jakieś 17-19% w zależności od ilości uruchomionej elektryki.
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sob Kwi 13, 2013 14:37   

temat o torque został wydzielony do offtopic http://forum.roverki.eu/v...p=790359#790359
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45 iDT] Ustawienie kata wtrysku
gdzie w okolicach Zielonej Gory
marcinZG Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sro Gru 02, 2009 15:08
marcinZG
Brak nowych postów [MG ZS 2.0 iDT 2002r ] VP 30 i zawór kata wtrysku
gicker Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Pon Sty 06, 2014 21:57
naprawa-pomp
Brak nowych postów [R45]bezpiecznik nastawnika kata wtrysku
kdamian1996 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Pią Lis 28, 2014 21:04
sTERYD
Brak nowych postów [R420DI] Historia pewnego kąta wtrysku
Błąd 34 itp
vynth Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sro Mar 17, 2010 17:14
Jugol
Brak nowych postów [MG ZS] Ile powinno kosztować ustawienie kąta wtrysku?
Mix Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 12 Pią Paź 16, 2009 19:28
Mix



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink