Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam .prosze o jeszcze jedną szybką poradę czy ten elektrozawór będzie pasował do pompy VP-30 - http://moto.allegro.pl/el...3074522296.html z wyglądu taki sam ,tylko do innej pompy .
Ostatnio zmieniony przez szoso Wto Kwi 09, 2013 17:24, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Wto Kwi 02, 2013 08:28 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dzięki .już chciałem zamawiać gorzej ,że nie ma na allegro tylko taki był .jutro zadzwonię do sklepu ,może mają możliwość ściągnięcia ,a czy może być tak ,że jest tylko żle ustawiony kąt wtrysku i dlatego na do 2 tyś.obrotów jest mułowaty ? potem jak się włącza turbina to z pod tyłka wyrywa
[ Dodano: Wto Kwi 02, 2013 18:39 ]
jeszcze jedno : jak podłączałem do kąputera to obciązenie silnika -LOAD pokazywało w granicach 75% na zimnym silniku ,wszystko wyłączone ,tylko silnik pracował
co wy z tymi elektrozaworami? już nie pierwsza osoba chce wymieniać na pałę nie mając pewności bo gdzieś tam coś przeczytała
turbina chodzi cały czas, czuć ją dopiero od 2 tysięcy obrotów, ona nie ma zmiennej geometrii żeby cię wciskało w fotel od samego początku
radzę się ostudzić trochę bo szkoda kasy i nie szukać problemów gdzie ich nie ma
z tego co wyczytałem na forum to będę musiał wymienić ten elektrozawór .podobno odpowiada on za obciążenie silnika i za odpalanie .dzisiaj pojechałem 50 km. do znajomego żeby sprawdzić jeszcze raz obciązenie silnika .co prawda on ma program scanmaster mono ale akurat obciążenie silnika pokazuje i tak na zimnym silniku wskazuje 75% a na rozgrzanym przy temperaturze powyżej 80 stopni spada do 60% .przy pomiarze pracował sam silnik ,wszystko inne było wyłączone ,dlatego wniosek -elektrozawór ,tylko nigdzie nie mogę znaleść. dodam jeszcze że jak były mrozy to miałem problem z odpaleniem ,a i dzisiaj przy -8 podgrzałem dwa razy świece i musiałem pokręcić 20 sekund
Nie wiem ale jak paliwo trafia do wtryskiwaczy w nieodpowiednim momencie, to silnik nie będzie pracował optymalnie i pewnie będzie inaczej obciążony. O kącie sobie poczytaj jak KOBI84 sobie ustawiał kąt, a tez chciał zmieniać ten zawór. Tu masz link
Jak nic to nie da to dalej będziesz szukał.
O kącie sobie poczytaj jak KOBI84 sobie ustawiał kąt, a tez chciał zmieniać ten zawór. Tu masz link
Jak nic to nie da to dalej będziesz szukał.
Potwierdzam. Pomogło dobre ustawienie kąta. Tylko że u mnie obciążenie silnika zawsze było w normie. Na rozgrzanym silniku mam jakieś 17-19% w zależności od ilości uruchomionej elektryki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum