Czy zamiast obecnego silnika mogę bez problemu wsadzić 1.8T 150km?
Co trzeba dodatkowo zrobić przy wymianie silnika (tzn. jakieś ogarnięcie tamtu testbookiem)?
Czy są później jakieś problemy z komputerem lub licznikiem przebiegu?
Chodzi mi o problemy zarówno przy wymianie 120km na 120km jak i 120km na 150km.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Kwi 23, 2013 15:02 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Z tego co mi wiadomo nie jest to taka prosta sprawa. Praktycznie trzeba by chyba wymienić cały silnik wraz z wydechem oraz wiązką elektryczną i sterownikiem (komputerem silnika).
Dołączył: 25 Lut 2012 Posty: 233 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Pon Kwi 29, 2013 10:43
Żeby przenieść 1.8 t to troszkę dużo zabawy i jeszcze więcej kosztów. Już się orientowałem ale sam silnik+turbo to już spore koszta, nie mówiąc o elektryce, trzeba kogoś znaleźć z T4 itd.
Generalnie jeśli padł silnik lepiej znaleźć jakiegoś anglika, podjechać, odpalić, posłuchać jak działa, czy nie ma nigdzie wycieków i brać taki żeby nie kombinować.
Albo po prostu kupić R75 1.8t albo więcej a obecnego sprzedać
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum