Forum Klubu ROVERki.pl :: [ALL] Proces technologiczny głowicy silnika średnio-obrotowe
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[ALL] Proces technologiczny głowicy silnika średnio-obrotowe
Autor Wiadomość
karooo 



Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 259
Skąd: Szczecin

Rover 45

Wysłany: Czw Kwi 18, 2013 12:19   [ALL] Proces technologiczny głowicy silnika średnio-obrotowe
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Witam,
Panowie potrzebuję waszej pomocy.
Dostałem na uczelni do wykonania projekt
"Proces technologiczny głowicy silnika średnio-obrotowego"
Jak narazie udało mi się zrobić tylko wstęp do tego czyli jak rozwijała się technologia, czyli, że na początku były odlewane głowice itd itd. następnie kute.
I na tym moja praca zakończyła się, czy umie ktoś albo ma ktoś coś by udało się zrobić taki proces? dziękuje i pozdrawiam !:)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Kwi 18, 2013 12:19   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Kwi 18, 2013 21:39   

czyżby na KEPSie?
Proces technologiczny w zasadzie nie zmienia się bez względu na przygotówkę. a poza tym akurat jeśli chodzi o głowice, to odkówki stosowane są rzadko, i raczej w wysoko obrotowych silnikach, w średnio i nisko stosuje się nadal odlewy, tylko trochę lepsze- ciśnieniowe. dalej to obróbka baz, potem najczęściej gniazda zaworów i inne wysokotolerowane otwory, osadzanie szpilek mocujących, płaszczyzny pod kolektory i inne pierdoły, czyli normalny proces technologiczny.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
karooo 



Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 259
Skąd: Szczecin

Rover 45

Wysłany: Pią Kwi 19, 2013 15:42   

o i wlasnie o to chodzi steryd, nie wiem jak to zrobic to co piszesz :P
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pią Kwi 19, 2013 18:21   

Można wiedzieć kto Ci to zadał?
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
karooo 



Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 259
Skąd: Szczecin

Rover 45

Wysłany: Pią Kwi 19, 2013 21:43   

moj profesor :)
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pią Kwi 19, 2013 23:50   

dobre dobre

A tak poważnie- we wcześniejszym poście już Ci napisałem co i jak, Generalna zasada jest taka, że jeśli nie ma baz (a przy odlewie, czy odkuwce ich nie ma), to trzeba je obrobić pierwsze, a potem lecisz od najtrudniejszych do najłatwiejszych, Trochę to się upraszcza, przy obróbce koncentrowanej, ale tutaj jeszcze trzeba wziąć pod uwagę aspekt ekonomiczny. Najlepiej spytaj Profesora jak on to sobie wyobraża, a jak nie wiesz jakie powierzchnię jak obrabiać, to może lepiej weź się za coś innego.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Proces wypalania filtra DPF
emilek900 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 2 Wto Maj 06, 2014 16:00
sTERYD
Brak nowych postów [MGTF]Tuleje głowicy ?? coś nie tak
cortez Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 12 Wto Mar 25, 2014 23:28
cortez
Brak nowych postów [R all] Przygotowanie głowicy do roverka
damianz11 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 2 Pon Paź 11, 2010 20:27
damianz11
Brak nowych postów [K-series] Wymiana głowicy 16v, jakieś różnice?
AVF Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 3 Nie Paź 03, 2010 09:33
t15690b
Brak nowych postów [Seria K] Instruktaż wymiany uszczelki głowicy
przemek_w Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 14 Pon Kwi 07, 2008 13:37
przemek_w



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink