Opisane jest wyciąganie skrzyni Opuść rozkręcanie skrzyni od silnika jak chcesz w komplecie. Do wyciągnięcia silnika w komplecie zostaje odpięcie wiązki, zasilania paliwem poduszek i w górę.
Nie musisz skrzyni ruszać, trzeba niewątpliwie ją podeprzeć jeno. Jest tyle miejsca, że wychodzi i wchodzi silnik bez większego problemu, ale przyznam szczerze, że rozebranie rozrządu trochę ułatwia
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
A jakie formalności musze dopełnić po zmianie silnika z 1.6 na 1.4
Szczerze? To nie musisz nic. Już nie widnieje nr. silnika w dowodzie rejestracyjnym. Nawet jeśli byś chciał zmienić pojemność w dowodzie, musiałbyś mieć odpowiedni świstek z warsztatu, a nawet możliwe że wymagane by były dodatkowe badania techniczne. Więc po co Ci to?
Pomógł: 29 razy Dołączył: 12 Sie 2012 Posty: 459 Skąd: Wrocław/Wieluń
Wysłany: Nie Lip 21, 2013 21:25
Jedziesz na stacje diagnostyczną i robisz rozszerzony przegląd techniczny (czy jakoś to się tak nazywa). Diagnosta wystawia zaświadczenie o zmianie pojemności silnika, bierzesz papier, idziesz do wydziału komunikacji w celu zmiany pojemności silnika w dowodzie rejestracyjnym.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum