Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 126 Skąd: Wrocław
Wysłany: Sob Kwi 20, 2013 15:16 [R416] Wymiana baterii
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1999
Witam, wiem, że jest artykuł o tym, ale chcę się dopytać pewnych kwestii, gdyż nie interesuje mnie opłata lawety i elektryka Zauważyłem, że mój pilot traci zasięg, więc chcę wymienić mu baterie, gdyż muszę się coraz więcej gimnastykować, aby go otworzyć. Pytanie jest o przygotowanie się do tego. Rozumiem, że auto muszę zamknąć kluczykiem (nie przyciskiem na pilocie) przed całym procesem? Na podłączonym aku? Kwestia jest taka, czy naprawdę mam 4 sek. żeby wymienić baterie?
bo ktoś tak pod artykułem napisał na stronie, cytuję:
Cytat:
# Gość 2005-03-22 16:15
Masz dokładnie 4 (słownie: cztery)sekundy na wymianę - tak się dowiedziałem w byłym serwisie. Potem się rozprogramowuje . - To usłyszałem u innych.
Trochę kiepsko, jeżeli jednocześnie mam nie dotykać obudowy, styków i obszaru, który mocuje baterie, może ubrać do tego jednorazowe-gumowe rękawiczki? Przed włożeniem baterii muszę przytrzymać najpierw jeden przycisk przez 5 sek, później drugi? To już jest 10 sek. a przecież temu komuś powiedzieli w serwisie, że ma się 4 na wymianę Jak to jest z przyciskaniem tych przycisków, jeżeli obudowa pilota jest rozmontowana? Czy ktoś, kto już to robił da jakieś wskazówki? Wiem, że to wszystko lepiej robić przy samochodzie (żeby się dobrze pilot rozładował) Po włożeniu baterii, otwieram kluczykiem auto, później drzwi i 4 razy przyciskam na pilocie zamykanie, przy otwartych drzwiach?
Przepraszam, za tyle pytań, ale po prostu chcę się we wszystkim upewnić, żeby nie mieć wątpliwości i źle się to nie skończyło
SPAMU¦
Wysłany: Sob Kwi 20, 2013 15:16 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Rozumiem, że auto muszę zamknąć kluczykiem (nie przyciskiem na pilocie) przed całym procesem? Na podłączonym aku?
Auto musi być otwarte z podłączonym aku.
r0wl3n napisał/a:
Kwestia jest taka, czy naprawdę mam 4 sek. żeby wymienić baterie?
bo ktoś tak pod artykułem napisał na stronie, cytuję:
Cytat:
# Gość 2005-03-22 16:15
Masz dokładnie 4 (słownie: cztery)sekundy na wymianę - tak się dowiedziałem w byłym serwisie. Potem się rozprogramowuje . - To usłyszałem u innych.
Ktoś tu głupoty pisze.
r0wl3n napisał/a:
Trochę kiepsko, jeżeli jednocześnie mam nie dotykać obudowy, styków i obszaru, który mocuje baterie, może ubrać do tego jednorazowe-gumowe rękawiczki?
Nie trzeba rękawiczek.
r0wl3n napisał/a:
Przed włożeniem baterii muszę przytrzymać najpierw jeden przycisk przez 5 sek, później drugi?
Wciskasz dwa naraz i trzymasz 5 sekund.
r0wl3n napisał/a:
Po włożeniu baterii, otwieram kluczykiem auto, później drzwi i 4 razy przyciskam na pilocie zamykanie, przy otwartych drzwiach?
Po włożeniu wciskasz przycisk zamykania na pilocie tyle razy, aż zamknie się auto.
No to ja miałem tak:
1. Auto zamykałem pilotem normalnie.
2. Następnego dnia pilot nie reagował (bateria padła).
3. W zapasowym pilocie to samo.
4. Kupiłem dwie baterie i wymieniłem w obu pilotach.
5. Samochód nie chciał otworzyć się z pilota.
6. Otworzyłem kluczykiem.
7. Po kilku (kilkunastu) naciśnięciach pilot zamknął samochód (zadziałała synchronizacja). Otwieranie też już działało.
8. Ta sama procedura z zapasowym pilotem.
9. Gotowe.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 126 Skąd: Wrocław
Wysłany: Sob Kwi 20, 2013 18:06
Rozumiem, że jak auto się z synchronizuje i zamknie to mogę sobie je otworzyć, wsiąść, odpalić i przejechać z uśmiechem na twarzy
Dzięki leszczu!
[ Dodano: Sob Kwi 20, 2013 19:06 ] praktis, no mnie jedna rzecz ciekawi, zamknąłeś pilotem, aktywował się alarm, otworzyłeś kluczykiem, czyli nie wyłączyłeś alarmu, nie włączyła się syrena?
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 126 Skąd: Wrocław
Wysłany: Sob Kwi 20, 2013 18:54
praktis, a po otworzeniu auta kluczykiem, otworzyłeś drzwi (w sensie fizycznie) i wtedy klikałeś zamykanie na pilocie? bo to jeszcze jeden etap, który jedni piszą, że trzeba zrobić inni mówią, że nie...
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 126 Skąd: Wrocław
Wysłany: Sob Kwi 20, 2013 19:20
Dziękuje pięknie za odpowiedzi. Zadawałem tyle pytań, bo naczytałem się komentarzy do artykułu o wymianie baterii (właśnie tego co podałeś, nie jestem osobą, która nie szuka, bo łatwiej zadać pytanie ), niektórzy magicy wypisywali tam, że właśnie ważne jest otworzyć drzwi fizycznie i podobnego typu zdarzenia, natomiast następni czarodzieje popierali te słowa i straszyli coś tam o lawecie za 300 zł i elektryku za 100 zł
Myślę, że temat w końcu jest poparty autentycznymi wypowiedziami. Napiszę jak mi poszło
w instrukcji jest wszystko opisane
i koledzy podpowiadają jak to zrobić, więc powinno być OK
ALE
zakładając że masz dwa piloty, sprawdź czy działa ten drugi (zapasowy)
jeżeli nie- zacznij od niego
jeżeli nie uda ci się po wymianie baterii w nim uruchomić auta (zsynchronizować go z centralką )
to nic nie rób z drugim, tym działającym (jeszcze)
znajdź kogoś w okolicy kto ma narzędzia do zaprogramowania pilotów - masz jeszcze sprawne auto i możesz sam do niego podjechać (bez lawety)
ja wsierpniu przerabiałem to samo
wymieniłem baterię bo już byłą słaba- i ... pilot nie "porozumiał " się z autem
zapasowy - nieużywany też nie zadziałał
i zaczęły się schody
_________________ Najdalej dojechałem swym Roverkiem do ... Я л т а
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 126 Skąd: Wrocław
Wysłany: Sob Kwi 20, 2013 21:25
Tomahawk, mam tylko jeden pilot, jeden zestaw kluczy.. Na razie jeszcze działa, tylko muszę gdzieś przy szybie przykładać od kierowcy, przykładać do głowy, więc nie wiem ile jeszcze podziała.. i tak będę musiał to zrobić.
Ostatnio zmieniony przez r0wl3n Sob Kwi 20, 2013 21:42, w całości zmieniany 2 razy
więc namierz kogoś z t4, czy tam innym ustrojstwem do programowania pilotów
byle szybko (na pewno we wrocku paru takich speców masz)
i rób to choćby na ulicy pod jego bramą
jak będzie OK to po wymianie odjedziesz
jak nie to ..... obejdzie się bez lawety
jak ja to przechodziłem to gościu chciał mieć auto i piloty u siebie (nie wiem czy to było konieczne) żeby je zestroić.
W końcu to TWÓJ pierwszy raz
_________________ Najdalej dojechałem swym Roverkiem do ... Я л т а
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 126 Skąd: Wrocław
Wysłany: Sob Kwi 20, 2013 21:42
A gdybym auto zostawił zamknięte na kluczyk (bez zamykania na alarm) wyciągnął, włożył baterię, otworzył kluczykiem i próbował synchronizować? Jeżeli się nie zsynchronizuje to chyba się nie zamknie i będę mógł jeździć, tylko będę musiał zamykać na kluczyk, tak? Czy immo będzie aktywne?
Kurde ciężko będzie znaleźć kogoś, komu będę mógł wbić na podwórze, żeby w razie W mnie poratował. Znajduje same firmy, które się czymś takim zajmują, najwyżej podjadę pod jakąś i na ich parkingu będę wymieniał baterię
A nie zdarzyło Ci się np przy tankowaniu, że pomimo iż nie zamykałeś wozu pilotem
to po przekręceniu kluczyka ten nie odpala
a słyszysz sygnał immo ???
i dopiero kliknięcie pilotem pozwala uruchomić silnik ??
jak pilot straci łączność z centralką, to niezależnie od tego jak zamkniesz drzwi
tym wozem już nie pojedziesz.
Niech mnie ktoś poprawi jeżeli mój tok myślenia jest błędny
_________________ Najdalej dojechałem swym Roverkiem do ... Я л т а
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum