Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam. Posiadam roverka ok. pół roku i ostatnio rozkręciłem licznik by sprawdzić jego podświetlanie. Sprawdziłem też wszystkie kontrolki i zauważyłem że w check engine nie ma żarówki. Pomyślałem sobie, że ktoś już w tym kopał. Włożyłem nową żarówkę i próbuje......załączam zapłon, świeci się, po ok. 5 sekundach gaśnie. Myślę sobie że wszystko ok. Jednak podczas jazdy check engine świeci, czasami tylko mignie czasami świeci ok 10 sek i gaśnie nie zależnie od prędkości. Zauważyłem też że gdy długo świeci a zdejmę nogę z gazu to od razu gaśnie. Pytanie w związku z tym: czego to może być wina?? z góry dziękuje za propozycje.
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lis 11, 2011 18:08 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
leszczu, próbowałem, miałem pożyczony od znajomego kompa diagnostycznego, bodajże texa t.., ale nie wykrył mojego samochodu, nie umiał sie z nim połączyć.
szoso, zrobiłem tak jak radziłeś. Wybłyskałem błędy. Wyskoczył błąd 34 czyli Cewka czasu wtrysku paliwa-Przerwa w obwodzie, brak zasilania, uszkodzenie ECM. Z tego co czytałem na forum sprawdzenie styków oraz wtyczki i wiązki pompy tak?
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Sty 2008 Posty: 7 Skąd: zduńska wola
Wysłany: Pon Maj 20, 2013 09:54
Przepraszam, że się podłącze ale mam podobny problem we Freelku `99, L-seria diesel. Co jakiś czas zapala się check, spada moc, po czym gaśnie i wszystko jest ok. Auto odpala bez problemu, nie szarpie, nie przerywa. Po zapaleniu check traci moc. Co ciekawe zauważyłem że mimo zatankowanego baku wskazówka opada do zera i podnosi się do odpowiedniego stanu (nie zawsze tak sie dzieje) Ma ktoś może jakiś pomysł???
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum