szukałem 1.4 ponieważ większość poruszam się po mieście tylko nie jestem specem od tych aut i chciałem zaczerpnąć Waszych opini czy rzuca się coś niepokojącego na tych zdjęciach:)
tylko krotkie dystanse chcesz jezdzic?? Auto wyglada dobrze, ale wiesz ze zdjec wszystkiego sie nie dowiesz tylko tak jak kolega wyzej w zyciu bym za rovera 1.4 13k nie zaplacil
mam do pracy ok 15 km w jedną stronę a takto raczej poruszam się po mieście na krótkich odcinkach. Cenę wydaje mi się że można by potargować, szczególnie że nie jest to najbogatsza wersja z tego co wiem bo nie ma np klimatyzacji.
Rover 25 1,4 z gasem za 13 tyś, bez klimatyzacji... Lepiej odrzuć to ogłoszenie. To ja swojego wystawiłem za 8 500, a realna cena za jaką bym go chciał sprzedać to 7 800.
Najważniejsze aby nie był bity i nie mieć na starcie HGF.
Reszta to pikuś, a cena już zależy czy ktoś jest w stanie tyle dać czy nie
Chodź dziwne że niema klimy, myślałem że od 2000r. do wszystkich dawali.
Ale okablowanie najpewniej jest, więc jak byś kiedyś chciał to da się założyć.
Ogólnie co do auta:
- ciężko coś o przodzie powiedzieć ze zdjęć, ale wygląda ok.
- na pewno tylne lewy bok nie był walony, prawy ciężko powiedzieć ale raczej także nie.
- porysowany tylny zderzak na dole w okolicach żółtej naklejki.
- dziwny jest ten czarny przedni pas do którego jest przymocowany zderzak na górze, mógł by ktoś potwierdzić że tak dawali?
Jeśli auto jest w dobrym stanie, zadbane, wszystko działa i do tego ma gumy zimowe oraz letnie w dodatku z alu oraz stalówkami, to może bym się nawet na niego skusił.
Wole dać więcej i mieć pewność że z autem wszystko w porządku, niema kolizyjnej przeszłości niż zaoszczędzić np. 2 czy 3 tys i wsadzać je w naprawy czy lakierkę.
jck_ldz, ja tez robie srednio 1000km miesiecznie i mykam dieslem wcale nie narzekam podroz na naleczowa ostatnio z warszawy razem 320km wyniosla mnie 75zł;p a tak to jezdze krotkie dystanse po 10km max 20 auto mi spala 6-7l tyle ze mam wlozone wtryski SDI na serii dalo by sie zejsc ze spalaniem;p ja narazie swoim r zrobilem 10k km i problemu nie mialem choc moj egzemplarz nie nalezal do zadbanych bo kupilem za 4400zł najdrozsza opcje;p na twoim miejscu poszukalbym za 13 tys mg zr po lifcie w dieslu
Ja zrobiłem 404km bez tankowania, zapłaciłem 50zł.
Samochód spala mi średnio 7.5L przy silniku 1.8 i budzie 45 więc jest cięższy.
Zazwyczaj pokonuje dystans 25km, od Legionowa za Serock także do dziewczyny.
Ale fakt faktem, gaz będzie najoszczędniejszy i w tym przypadku najlepszy chyba.
MG zazwyczaj chodzą drożej, więc poliftowy będzie albo droższy, albo bardziej zdezelowany.
Albo gorzej trafić.
Na mg zr raczej się nie skuszę, słyszałem różne opinie że często podzespoły padają a po za tym mg zr najczęściej są tyrane przez młode dresy więc ciężej złapać fajny zadbany egzemplarz:)-takie jest moje zdanie.
Pojadę na dniach jak tylko w pracy się obrobię obejrzeć go i może się skusze jak się dogadam co do ceny z właścicielem .
Jeśli mam być szczery to nie zależy mi za bardzo na klimie gdybym jeździł w dalsze trasy to i owszem by się przydała a takto może być ale nie musi .
Co myślicie nad ofertą 10k za niego bez kół zimowych nie jest to najbogatsza wersja więc wydaje mi się ok?Opony zimowe mam swoje kupione w tamtym roku do swojego R200 więc będą pasować
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum