Wysłany: Pon Kwi 15, 2013 19:23 [R75] kapący problem przy chłodnicy
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
witam
palą mi sie na desce poduchy w sumie nie przeszkadza mi to ale dziś położyłem sie pod samochód z tyłu i zobaczyłem że w tylnym zderzaku - na jego środku- wychodzi kabel z miejsca na koło podajrze i jest tylko zaklejony taśmą izolacyjną do niczego nie podłączony! czy powinien on być do czegoś podłączony???
Ostatnio zmieniony przez borsuk88 Czw Kwi 25, 2013 18:21, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Kwi 15, 2013 19:23 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Z tyłu po środku to może być wiązka haka holowniczego. Zderzeniowy sensor było coś takiego w r75? Dlaczego nie kontynuujesz w temacie z wahaczami tam historia napraw twojej furki się zrobiła. Widzę ,że kolega z wiosną z autkiem porządek robi jak ja. aaa czy gruby ten kabel i wielożyłowy jest? aaa i sprawdź kostki pod fotelami może świecą poduchy bo kostka napinacza pasów się odpięła bądź poluzowała ale to tylko moje gdybanie bo nie wiem czy tak jest w R75 ale w fordzie tak miałem często. Niech ktoś mnie douczy.
myślałem że jak wahacze zrobione to temat będzie zamknięty sorki za= to ! wiązka raczej cienka góra 2- 3 kable musiałbym od izolować to bym wtedy konkretnie powiedział! zobaczył bym żeby te fotele nie były przeróbką z angola wogóle nie da sie dojśc o co tam chodzi ha ale fotele któregoś weekendu wykręce i posprawdzam ! pytanie jeszcze mam odnośnie chłodnicy- jak sie stoji przodem do fury to po lewej stronie u góry chłodnicy jest wąż podłaczony takim plastikowym kolankiem które do chłodnicy jest przykręcone na 3 śruby - klucz 8-10. - czy można kupić do tego uszczelkę?? jeśli tak to jak w sklepie tłumaczyć dzięki
[ Dodano: Wto Kwi 16, 2013 18:50 ]
no i następna rzecz która dokucza! mianowicie podczas jazdy po naszych równych drogach słychać jak by kiło nie miało tuleii wahacza - po prostu wali jak nie wiem co ale jak wcisne gaz bądź hamulec ucichnie i jest spokój do póki nie puszczę pedału wtedy znów sie zaczyna - dodam śruby posprawdzane amorki ok wahacze tuleje ok! podniosłem samochód i żadnych luzów na łożysku nie czuć natomiast jest dziwne zachowanie jak postawie go na biegu i poruszam za koło to do przodu to tak jakby był luz na pól osi czyżby przegub wewnętrzyny??dodam że to od strony pasożyta - długa pół oś! proszę o pomoc
[ Dodano: Wto Kwi 16, 2013 20:08 ]
czy jest możliwe żeby łożysko poszło a żadnego wycia nie było??bo jednak koło sie rusza na boki właśnie na biegu podniosłem i sprawdzałem i to sporo lata
[ Dodano: Czw Kwi 18, 2013 19:03 ]
i jednak nie łożysko tylko tuleje majster źle zakręcił i luzy miała ha a zdjęcie tego przewodu jutro zrobie i wrzucę
[ Dodano: Pią Kwi 19, 2013 19:14 ]
słuchajcie mam pod maską webasto z tyłu mam chłodniczke webasto ale nie mam panelu sterującego jak to podłączyć wszystko??żeby działało??
a i jeszcze odnośnie klimy bo nic sie nie włącza czy po włączeniu econ powinno być soć słychać pod maską??
Jak po zmianie tego oleju na Valvoline bo zalecany jest Texaco MTF94? Biegi lepiej wchodzą ,odczułeś różnicę bo ja lałem Valvoline do silnika i fajnie chodzi.
w silniku też zalałem voleline 10w40 i fajniutko pracuje i chodzi a do skrzynie też volveline tylko syntetyka - taki sam miałem zalany w fordzie i yło o niebo lepiej - biegi fajnie wchodzą i płynie ogólnie dla mnie jeden z najlepszych olejów jakie są!
mam pytanko jaki jest symbol mojego lakieru?? bo mam przemalowany na ten taki niby złoty - co był wypuszczony jako V8! pomorze ktoś??
[ Dodano: Wto Kwi 23, 2013 19:36 ]
ok już wiem LEF
[ Dodano: Sro Kwi 24, 2013 17:50 ]
już wiem czemu palą mi sie poduchy jak poruszałem tymi żółtymi wtyczkami pod fotele pasażera to przestały na jakiś czas sie świecić muszę je mocno podociska i będzie ok
[ Dodano: Czw Kwi 25, 2013 18:33 ]
cieknie mi z miejsca zaznaczonego na zdjęciu na czerwona - chodzi o to że dolna śruba kręci sie w miejscu i nie da sie odkręcić więc mam pytanie jak to uszczelnić czy można wogóle jakoś wyjąć te dolna śrubę??dzięki wielkie
więc tak wczoraj uszczelniłem to czerwonym silikonem - 45 min sie bawiłem - i po przejechaniu ok 130 km suchutko więc narazie ok! ale w płynie patrze że jekiś syf pływa jak by kawałki majonezu- czytałem że to objaw uszcelki pod głowicą ale ani spadku mocy nierównej pracy i ciśnienie ok w oleju nic nie ma oraz nie dymi - kumpel mówił że może byle co w chłodnicy żeby płukanke zrobić i zalać coś normalnego albo pada chłodnicza oleju - jak zrobić dobrze płukankę żeby zlać wszystko i wymienić płyn??
kierowałem sie cena i stanem technicznym silnika i skrzyni ha od osoby prywatnej kupiłem nie handlarza ale stał 8 miechów w garażu! ale przeczyściłem układ i majonezu nie widać syf pewnie był w układzie ! ktoś może powiedzieć jak zobaczyć spalanie ??czy wogóle sie da?? bo temp i obroty to wiem pozycja 19 i na off naciskasz i na 7 i jest a jak to sie ma ze spalaniem??
[ Dodano: Wto Kwi 30, 2013 19:07 ]
no i wyszło ze w mieszanym cyklu średnie spalanie to 6.7 a w mieście tak do ok 3,5 tysiaca obrotów to ok 11.2 ha czyli w miare dobrze
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum