Kolego IRD jest elementem którego się nie regeneruje.
Może inaczej, dobra regeneracja tego jest kompletnie nieopłacalna.
To co piszą na Allegro to totalne bzdury.
Wymiana łożysk nic nie da. Niezbędne są też specjalne podkładki.
Zestawy do regeneracji dostępne na Allegro są robione z ... gów...litu i nic nie warte gdyż nie są kompletne.
Zadzwoń do którejś z firm i zapytaj jak likwidują luzy na wałkach to zobaczysz jak zaczną się jąkać.
Jedyne wyjście to zakup nowego IRD ew. dobra używka koniecznie już w nowej poprawionej rewizji.
To co jest na allegro to syf i nie daj się wrobić w nic nie wartą regenerację.
Wklejanie łożysk na jakieś lepiszcze, brak kasowania luzów na walkach.
W zestawach są tylko podstawowe wałki i koło talerzowe a co z reszta - wrzuca stare z luzami i po 10.000 się to wysr...
Zestaw łożysk - 680zł w tym 2 trzeba wklejać pytanie jak dobrze to zrobią.
Zestaw naprawczy wałki i to nie wszystkie - 1250zł
Uszczelniacz 50zł (Bankowo będzie do wymiany)
Chodniczka - 410 Chińszczyzna 580 oryginał.
Wałek atakujący - Zostaje stary z luzem i co tu nowe tam stare i na dzień dobry już masz luzy.
Do tego robocizna tego co to będzie składał.
Nowy IRD z gwarancją 3500zł
Zobacz sobie tutaj na fotce z ilu części składa się IRD
http://allegro.pl/land-ro...2746539152.html
A teraz pokaż mi to w tych pseudo zestawach naprawczych.
To już wiesz co tam pakują.
Za 250zł to go co najwyżej umyć mogą.
Że też są jeszcze ludzie co się na to łapią.
eee tam Visko też ponoć regenerować się nie da.......
Dzwoniłem do jednych to na trudne pytania mieli odpowiedź że biorą blaszki z innych reduktorów które maja na części, na moje pytanie "jak to wytarte blaszki wkładacie?" odpowiedział że maja takie o bardzo minimalnym stopniu zużycia z nowych IRD które miały inne wady i nie warto było ich robić. Jedynie jak spytałem o tuleję kasującą luzy to się trochę zająknął i powiedział że na ciepło rozciągają.
jednak uważam że regeneracja tylko dla siebie i tylko w warunkach jak portfel nie pozwala na inne wyjście a auto musi jeździć. Już lepiej bez wału latać.
[ Dodano: Czw Lis 08, 2012 10:18 ]
Ale ciekawi mnie gdzie znalazłeś nówkę za 3500 SyntaX?
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Ale ciekawi mnie gdzie znalazłeś nówkę za 3500 SyntaX?
Jest na Allegro koleś kupił IRD a auto zarąbali i wystawia nówkę IRD ale trzeba się pospieszyć bo pewnie długo nie będzie.
Podkładki satelit mam dojście gdzie dostać nowe ale na nasze to 130zł komplet.
Sens ma regeneracja tylko wtedy jeśli to są początki i nie ruszyło trybów.
Wtedy takie coś za 1700 jestem w stanie zrobić z częściami (Chłodnicę daję nową)
Zmieniam wszystkie łożyska podkładki i czyszczę gniazda ale roboty od cholery.
Aha i nie żadne Lacotite do tego.
Mój mechanik twierdzi, że śmiało idzie łożyska bez kleju wymieniać, jedynie jak masz zajechane i zmielone na amen to on wtedy by nie kleił tylko nowej obudowy szukał. Chłodniczkę jak się umie to idzie wyjąć i włożyć tą sama i nic się nie rozszczelni.
[ Dodano: Czw Lis 08, 2012 11:14 ]
SyntaX napisał/a:
Podkładki satelit mam dojście gdzie dostać nowe ale na nasze to 130zł komplet.
W Anglii? bo dobra cena dość moim zdaniem.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
win32 [Usunięty]
Wysłany: Czw Lis 08, 2012 16:08
Nooo.... a potem zabierzcie jeden z drugim głos w dyskusji "Freelander jest to D**** bo się psuje"
Nooo.... a potem zabierzcie jeden z drugim głos w dyskusji "Freelander jest to D**** bo się psuje"
Jeśli kupujesz od handlarza to wszystkiego się można spodziewać
W moim posiadaniu jest freelander 99r. I jedynie do zrobienia jest zawieszenie, od kupna nic w nim nie robione, ponad 40tyś przejechane na nim
Ten samochód się sprawdza w każdych warunkach, co bardzo dużym plusem jest Reduktor
Panowie,
Czy wymieniając łożyska w reduktorze wymienialiście pierścienie zewnętrzne łożysk (te które są osadzone w aluminium ? Jak je wyciągnąć?
[ Dodano: Nie Maj 26, 2013 11:57 ]
Koleaga dreammen jest tu tylko po to żeby na nas zarobić.
Podaję źródło tych cudownych podkładek (przekopiowany mój post z innego tematu):
http://www.shop4autoparts...ER_IRD0011.html
Zapłaciłem za nie z wysyłką dokładnie 68,95 zł
Z tym że:
Sprzedawca zdjął je z ebay bo kupowali w nadziei że wejdą do starszego reduktora.
Nie wejdą i wątpię żeby koszyk tyle się wytarł - pierwsza zetrze się podkładka i padnie reduktor.
Szliwowanie przyniesie raczej marne skutki - ciężko je równomiernie zeszlifować, ponadto na krawędzi zagięcia jest prawdopodobnie cieńsza blacha (od mechanicznego zaginania).
Ja próbowałem, podkładka przetarła się właśnie na wspomnianej krawędzi.
Nie mówiąc o stracie czasu.
Zatem podkładki nadają się TYLKO do nowszego reduktora.
p.s.
Starsze podkładki będę niedługo kupował tylko faktycznie są spoooro droższe
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum