Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2001
Pytanie, moze idiotyczne ale jestem laikiem czy jak chcial;bym wymienic baterie w kluczyku to nie rozkoduje mi sie on? Nie chcial bym zeby sie po wymianie okazalo ze nie moge otworzyc auta albo go uruchomic.
Ostatnio zmieniony przez gandi84 Pon Cze 25, 2012 20:30, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Cze 20, 2012 19:29 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
W skrócie: kluczyk powinien działać po wymianie baterii. Gdyby nie działał naciskaj 4 razy pod rząd (co 1 sek.) dwa przyciski na raz: otwierania i zamykania auta. Powinno się wszystko dostroić, a jeżeli nie pomoże naciśnij 4 razy z odstępami co 1 sek. przycisk samego zamykania auta
_________________ R75, 2.0, V6, 150 KM, benzyna/lpg, automat, 2001r.
Dołączył: 13 Mar 2013 Posty: 79 Skąd: Thetford U.K
Wysłany: Sro Kwi 03, 2013 17:48 Kluczyk
Dziekuje za info odnosnie wymiany baterii.Potwierdzam że wszystko jest ok po wymianie i nic nie trzeba kodowac.Pozdrawiam.Tu dodaje link od gościa z ebaya.Kupiłem aż dwa.Oryginał Valeo. http://www.ebay.co.uk/itm...984.m1497.l2649 .
Przy wymianie baterii i jej wyjmowania najlepiej użyć plastikowego narzędzia Starać się też nie zewrzeć biegunów. Mnie w ten sposób - niby prosta czynność - udało ubić się pilota. Wykasowałem ustawienia tego scalaka NECowskiego Przeniosłem go do innej elektroniki, ale niestety... dupa
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Surówkę immo można kupić za kilka dolarów zdaje się. Pasuje też ta od BMW (bo ten sam system). Można ją zaprogramować narzędziem za kilkadziesiąt złotówek Warsztat który robi takie rzeczy powinien mieć to na stanie Wtedy z grota otworzysz auto i odpalisz bez problemu. Synchronizację EWS z ECU zrobisz nawet za pomocą INPA.
Nie wiem jak z dopisaniem kluczyka do BCU, bo to już trudniej.
Tego tematu jeszcze nie przerabiałem, ale spokojnie co się odwlecze to nie uciecze
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum